۱۳۸۵ دی ۱۴, پنجشنبه

سهم ما

و من ایمان دارم
چیزی که مال و سهم من از دنیا باشه کسی نمی‌تواند از من بگیرد. اگر گرفت، بی شک از آن من نبوده که توانسته بگیرد
چیزی که مال من باشه کسی حتی خودش نمی‌تونه از من بگیره. پس وقتی گرفت همان بهتر که مدتی آزرده باشم؛ اما باقی روزگار عمرم صرف او به بیهودگی فنا نشود
جا باز کن که شاه به ناگاه آید
چون خالی شد، شه به خرگاه آید
این قانون هستی است. ظرف خالی بی‌معنی است. اگر خالی باشی، پر می‌شوی. اما با ظرف نیمه که ما به آن دل خوش کنیم، هستی کاری ندارد. در نتیجه پر هم نخواهد شد. باید از کنار روابط معیوب گذشت و کنار چرخه‌ای ناقص اتراق نکرد که ما بقی روزهای عمرمان تباه می‌شود
هستی همیشه سه مورد به طور آلترناتیو برای ما دارد. کافی است به هستی اعتماد کنیم

۱ نظر:

  1. سلام خاله جان...
    خوبین؟؟؟
    خوشحالم که این اصل رو هم کم کم دارم قبول میکنم........اما خب اون ازردگی اسون نیست و مثل حقیقت تلخ مزش سخته!!!!

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...