۱۳۸۵ دی ۱۷, یکشنبه

رفتار شناسی




جسم ما هر لحظه در حال ارائه گزارشی از چکونگی عمل‌کرد ذهن و مغز ما است
وقتی طرف صحبت ما آرام نشسته، تمام توجه‌ش به گفتگوی در حال انجام است
وقتی ناخودآگاه پا تکان می‌ده.
در حال توطئه است.
روانی آشفته داره.
وقتی صاف نشسته، خنثی است.
اگر بدنش تمایل به سمتی داره، نشانه کشش ناخودآگاه‌ش به آن‌سو است.
اگر به سمتی است که کسی حضور ندارد، از سمتی که دیگری هست، در گریز است
وقتی زمان گفتگو جهت نگاه به سمت راست می‌ره، او در گذشته است و خاطره یا مطالبی از گذشته را مرور می‌کند.



اگر به سمت چپ باشد، در آینده است.
اگر مستقیم و صاف نگاه می‌کنه، در لحظه اکنون
اگر نگاهت نمی‌کند و سخن می‌گوید، یا دروغ می‌گوید یا از چیزی در حال فرار است
زمانی که در غم و رنجی حضور داری، سعی کن مستقیم نگاه کنی که تو را به لحظهء حال باز می‌گرداند.
که تو درآن هیچ‌گونه مشکلی نداری.
ما بیشتر در رنج ترس‌های گذشته‌ایم که انرژی بسیاری را از ما هدر می‌کند.
این عمل‌کرد ذهن است و بیهوده
زمانی که بسیار اندوه‌گینی؛ سر را بالا بگیر و به سقف یا آسمان نگاه کن.
حال تو تغییر می‌کند.
این عملی است که جسم ناخودآگاه انجام می‌ده.
زمانی که بغضی را فرو می‌دهی،
ندانسته سر بالا می‌بری و از درد می‌رهی


۲ نظر:

  1. خیلی جالب بود. تا حالا نفهمیده بودم مثل یک رادیو در حال ارسال پیام هایی هستم که افکار و حالات درونی من را ارائه می‌ دهد

    پاسخحذف
  2. خیلی جالب بود. تا حالا نفهمیده بودم مثل یک رادیو در حال ارسال پیام هایی هستم که افکار و حالات درونی من را ارائه می‌ دهد

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...