۱۳۸۵ بهمن ۳, سه‌شنبه

ما هستیم


همیشه از اخبار بد دوری می‌کنم. به همین خاطر حتی اخبار گوش نمی‌دم و روزنامه نمی‌خرم. دلیل بسیار ساده‌ای داره. باور جمعی منفی علی‌الخصوص در رابطه با جنگ و مشکلاتی که در نهایت به زمین آسیب می‌رساند. حال زمین و مردم آنرا به سمت منفی می‌کشاند
چند روزی که این باکس خبر را به وبلاگ افزودم. حس می‌کنم چقدر آرامششم برهم خورده. به چیزی فکر نمی‌کنم مگر جنگ و امریکا و
تحریم. من سیاستمدار نیستم که اطلاعاتم به جریانات کمک کند. پس بی‌خبری را خوشتر می‌دانم
این یعنی فاجعه. فکر کن اگر تمام مردم از صبح تا شب این‌گونه فکر کنند. موج منفی تمام زمین را فرا خواهد گرفت و حال زمین روز بروز بد خواهد شد. در حالی‌که مبانی جهان بینی من فرستادن عشق به همه هستی است. آرزوی صلح و آرامش. با اجازه بانو رعنا مجبورم باکس خبری را از وبلگ حذف کنم
باز جهان را زیبا و سرشار از عشق ببینم و پذیرای زیبایی‌های زندگی و کائنات می‌شوم که منفی، منفی می‌زاید و ما کودکان عشقیم. که از عشق مولود و به عشق بازمی‌گردیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...