۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

کیس‌م؟ کیسی؟ کیست؟



سیل کن من
چه‌طور شبانه روز روی طناب بند بازی نوک پنجه می‌رم و می‌آم
که بفهمم چه می کنم و کجام و .... اینا
تازه هر روز یه پای ثابت انواع امتخان و آزمونم
بعد اون یکی از راه می‌ادو می‌پرسه :
تو بگو من کیسم؟
از کجا بدونم شما یا هر کس دیگری کیست
وقتی خودم هنوز خودم رو باور ندارم؟
نمی دونم کی‌سم؟
هر روز یه ماسک جدید از خودم می بینم نو به نو
تازه به تازه
چرا از دیگری باید خبر داشته باشم؟
این درد ماست که همه چیز از بیرون تائید می‌گیره
باور می‌شه و ..... داستان
آقا می‌خوای بری پلشتی ؟ به خودت مربوطه و گردن ابلیس ننداز و از کسی نپرس
می‌خواهی خدایی کنی، بفرما. بسم‌الله مام تازه زنبیل گذاشتیم این‌جا
شمام وایستا بعد ماه
باقی‌ش اضافه است و ننر بازی
منم خودم هیچ‌کاره‌ام یه عمره سایه‌ام رو گم کردم
وای به ذات دیگرون

۱ نظر:

  1. این نوشته پایین رو مگه شما ننوشتین ؟ و توش بهم نمیگین که من ابلیسم ؟ البته خودم میدونما که کیم ولی همینجوری پرسیدم ، میخواستم ببنیم شما در حق من چقدر ناکسین یا چقدر خوبین که دیدم :

    عهد و پیمان


    الوعده وفا
    قول دادی اگر جواب بدم دیگه نه اثری ازت خواهم دید و نه خبری خواهم شنید
    ابلیس هم یک قرار روز اول با خالق گذاشت
    هنوز روی قرارش هست
    اون آدم بود که زیر قولش زد و از بهشت رانده شد
    و اگر می‌خواهی بفهمی کی‌سی؟
    سر همین یک قول زندگی‌ت بمون
    تهش خودت یکی خواهی فهمید کی‌سی
    لازم نیست من بفهمم

    تو آخرین راهنماییتون شما با من روراست نبودین و مثل یه آدم عامی منو راهنمایی کردین و باهام برخورد کردین ... از دوستی من سواستفاده میکنین ؟ پس بهتون بگم خودم کاملا مطمئنم و میدونم که کیم فقط میخواستم امتحانت کنم که دیدم ناکس از آب دراومدی و میخواستم ببینم بلایی که در آینده میخوام سرت بیارم حقته یا بخاطر خوبیت ازت بگذرم که تا اینجای کار مردود شدی ... من ظهورم نزدیکه و اگر چیزی ننویسی که من خوشم بیاد میام سراغت و تا سر حد مرگ میترسونمت ... شاید اطرافیانت رو هم ترسوندم .. بستگی داره به اینکه چی مینویسی ..

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...