۱۳۹۴ مرداد ۲۸, چهارشنبه

جراحی پلاستیک روح




همین‌طوری برگ‌ها رو رد می‌کردم که چشمم افتاد به ایی بانو آژدا پکان
یادش به‌خیر اومد ایران ما یه نخود قدمون بود
حالا من با عزرائیل مسابقه دارم و او از من هم جوان‌تر است
بعد از چهره‌ی روی تی‌وی که نه از خودم می‌پرسم:
یعنی روح و دل‌ش هم جوان نگاه داشته؟
یعنی بعد از کنسرت‌ها هم خسته نمی‌شه؟
یعنی کم نمی‌آره؟
من‌که با آینه کاری ندارم، اما دل‌م پر از تجربه شده و می دونم اون‌وقتی هم که به بیسکویت می‌گفتمک
بیت کویت هم همینی بودم که الان هستم
نه
در بیست سال‌گی در سی و .... هیچ‌گاه پخی این‌کاره نبودم
نه جوانی و نه زیبایی اسباب دل‌خوشی‌ام نمی‌شد
همیشه در جستجوی شادی درونی و آرامش بودم
حالا هم اگر شونصدتا عمل زیبایی و جوانی هم انجام بدم
هنوز همان‌م که در هزار ساله‌ی پشت سر بودم
به فرض که انواع بانوهایی که هیچ‌گاه پیر نمی‌شن، در ظاهر جوانند 
آیا در دل های‌شان هنوز خامی، انتظار، وسوسه ، عشق و ..... سایر اقلام موجود هست؟
من‌که فهم کردم عشق ریای وابسته به زمان است منیت
ما خودخواهانه طلبه‌ی یکی می‌شیم 
وارد نبرد می‌شیم و با هر ضرب و زور نگهش می داریم
برای خودمون
عشق من، معشوق من، مال من، سهم من و ..... دیگر انواع خودخواهی
چه‌طور می‌شه پس از این همه تجربه‌ی ناموفق از عشق
 هنوز در حسرت جوانی و زیابیی و تجربیات عشقولانه‌ی وابسته به سن ماند؟
چه‌طور می‌شه در هفتاد سالگی هم مانند دختری جوان بالا و پایین پرید
نمونه‌اش بانو ش 
بوی نا گرفته و هنوز با خودش درگیره
این درگیری برای صحنه نیست
این درگیری برای چیست؟
بانو گ هم یک نمونه‌
هنوز مشتاقان صدای‌خودش رو داره بی‌توجه به اعداد و ارقام سجلد احوال
زیرا ما هم با ایشان پیر شدیم

۳ نظر:

  1. خوب ، احساس انرژیک که افراد چه زن یا مرد پس از آراستن خود دارند قطعن با زمان عادی از نظر آراستگی تفاوت دارد .
    در واقع آرایش یکی از ابزارهای عملی بهداشت روانیست .
    ار طرفی افراط در آراستگی در تضاد بهداشت روانی می باشد .
    در واقع مسابقه ای بی پایان که سوهان روح می شود .
    جوانی در ابراز روحیات زیباست
    و آفرینش اثری دلنشین چه در کلام ، چه در تصویر و یا به طور مثال شیرینی پزی و آشپزی می با شد .
    زیاده روی در زیبایی و جوانی اقرار آمیز نوعی دروغگویی است .
    اینکه می توانید نقش های زیبا بزنید پس همچنان جوانید .
    انتظار آفرینش هر چه بیشتر کارهای زیبایتان و دیدن آنها طی سالیان سال را دارم .
    جوان باشید .

    پاسخحذف
  2. باید بپذیریم که همه پیر می‌شن.
    این‌طوری دردش کمتر می‌شه
    غریبه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببخشید اغراق آمیز ، در باز خوانی متوجه اشتباه شدم

      حذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...