۱۳۹۴ آذر ۱۹, پنجشنبه

من و اپلیکیشن‌ هام





من و این یارو یکی از همین‌روزها با هم دست به یقه می‌شیم
از نوع گلاویزی و بزن بزن و با سر بفرستش تو شیشه
یا راه نداد با شیشه کوکا بکوب به سرش
و چه تناسب عجیب و یا همزیستی غریبی‌ست ، بین من   و گوشی ناهمراه
ما از این‌ور شارژ می‌کنیم، از اون‌ور کار به خرید حجم می‌کشه
نشستی، دنگ و دنگ و دنگ سکوت رو می‌شکنه و خبر از به‌روز رسانی یکی از یا جمعی از اپلیکیشین‌هایی می ده
که اصلن نمی‌دونم چرا در گوشی دارم؟
به دردم می‌خوره هرگز؟
اصلن چی هست؟
کاربردش مفید یا مضرش چیه
فقط طی زمان همین‌طور به لیست اپ‌ها اضافه شده
را به راه هم به روز می‌شه و  هی باید حجم  بخرم
خوش به‌حال آسیاتک
در حالی‌که به قدر یک سوم‌ش مصرف ندارم
یا باید به‌کل خارج کنم
یا وای‌فای رو ببندم
یا چی؟
می‌مونه به داستان من و ذهن
همین‌ور از صبح که چشم باز می‌شه
ور ور ور ور خاطرات هزار سال پیش رو به روز می‌کنه
یا پیشنهادات بی‌شرمانه‌ی ویروسی
یا یا یا 
خلاصه که همین‌طوری تمام انرژی و توجهم داره خرج آپ‌هایی می‌شه که اصلن
چرا باید باشه؟
چه‌طور وای‌فای رو به کل ببندم؟
خب ببندم کل ارتباط قطع می‌شه
برنامه‌ها رو بردارم، خب یه وقت لازمم می‌شه؟
یه طوری باید مدیریتش کرد تا بیهوده پرسه گردی نره


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...