۱۳۸۵ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

کجایید؟



کجایید عشق‌های من؟
آهای کجایید؟
کجایید کسانی که باور عشق را در من شکستید؟
کجایید که ببینید، چطور از عالم و آدم فراری و وحشتزده‌ام؟
کجایید تا ببینید سن رو به بالاست و باور عشق به قهقرا می‌نشیند؟
کجایید که قرار بود بی من بمیرید.

 هنوز زنده‌اید؟
کجایید تا ببینید جرات قدم گذاشتن به هیچ جمع و نگاه کردن در چشم‌ها را از من گرفتید؟
کجایید تا ببینید چطور همه‌تان را خاکستری کدر به‌یاد دارم
آی عشق‌های تلخ و شیرین دور و نزدیک.

با این‌همه سه‌کاری هنوز عشق را در یاد دارید؟
آهای اونایی که تو چشمام نگاه کردید و گفتید « دوستت دارم » و در دل‌هاتان بی حیا خندیدید، کجایید ای همه کسان گذشته‌ام تا ببینید چطور تنها به‌جایم گذاشته‌اید و جسارت یک نگاه دیگر، حتی ندارم؟

۱ نظر:

  1. eshgh ro jay nemshe pida kard, dar vojood khode ensan hast, ta nadashte bashi ke nemtoni be kasy bedi ya begiri, aslan eshgh dadani va gerftani nist,

    shayd ke dar tool zendgi ma be ajsadi bar mikhorim ke posideh shodan, va asary az asar eshgh dar vojodeshon nist, be donbal che migardim ma?

    ensan ba eshgh bedonya amad vali afsoos ke in eshgh tabdil be neyaz shod, va niyaz bar khaste az tabiat ma hast,tabiat adami na ensani, eshgh dar zat hast , pas choon adam hasteem na ensan behtar hast ke az neyz begim na az eshgh, aziz delam

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...