۱۳۸۵ اسفند ۱۵, سه‌شنبه

الهام- معجزه



مال من که معمولا اینطور می‌شه
یه چیزی لجم رو در میاره. نظر به این غرور خرکی دارم خیلی سریع دست به‌کار ساخت مرحمی برای التیام زخم‌هام می‌شم
که صد البته که، معمولا کور می‌کنه، شفا نمی‌ده
یه‌جایی از یه چیزی دردش اومده. شاید بیشتر از اونی که خودم فهمیده بودم؟! به هر حال خواب نما شدم
باید حتما یه کاری بکنم. این از اون دسته الهامات مسموم غیبی است که معمولا همه به‌نوعی دریافت می‌کنیم. اونجایی که نباید وارد عمل می‌شیم
در حالی که می‌دونیم الهام مذکور احیانا از حیاط همسایه به گوش رسیده. اما ما که شدیدا به این نشانه نیازمندیم، چاشنی رو می‌زنیم
فقط خدا خودش کمک کنه که تبدیل به فاجعهء هسته‌ای نشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...