۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

عشق من در من





مدت‌هاست هیچ ترانه‌ای درم حس عاشقانه‌ای تداعی نمی‌کنه
برای همین موزیک‌هایی گوش می‌کنم که بعد از خودم انتظار نداشته باشم
که احساساتی بشم و احیانا یه‌جوراییم بشه و چون نمی‌شه هزار گمانه‌زنی و انکارکه آب نمی‌بینم
هنوز شناگر خوبی‌ام
گو این‌که در زمان به خودت شک می‌کنی اگر آب ببینی اول دماسنج رو در آب بکنی بعد استخاره کنی،
بپری یانه
باید به خودم و صفحه گندم بگم
مژدگانی، بشارت
این آلبوم مدتی‌ست که هنگام کار منو همراهی می‌کنه
اما الان قبل از این‌که بیام و شروع به نوشتن کنم
پلیر را روشن و خودش برای خودش نواخت
شده بودم پنج شش هفت ساله
اون‌وقت‌ها که نوک پنجه در کلاس باله‌ی خانم‌لازاریان حس پرواز می‌گرفتم و رو آسمونا بودم
نه که، نه؛ عشق
اتفاقا خود، عشق
عشق من در من یک چرخه‌ی درونی
حس دیداری یا یکپارچگی
یه‌ حسی آن‌سوی عاشقانه
همانی که ته عشق
باز
می‌بینی
اون نمی‌شه

رضایت ناب و تام تمام اعیار در لحظه‌ی اکنون

آلبوم Giovanni Marradi - Romantique

Download Album 128K by Mediafire

فرمت MP3

۱۰ تراک

حجم (40.44 MB)


باتشکر از خوش نوازها


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...