۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

پاتوق دوست، کجاست؟




قدیم‌ها حسب عادت فکر می‌کردم باید حتما فیلی هوا کنم که ، شب جمعه است
بود چون، تقویم می‌گفت ،
فردا جمعه و حتا مرده‌ها هم آزادند و من‌که
همیشه از هفتاد و هفت دولت آزاد بودم
دلیلی برای خاص بودن شب‌جمعه نداشتم مگر تصویر جامعه
برای بخشی از هم‌محلی ها شب تعطیل یعنی فرصتی برای خنده و شادی و دل گرم بودن
خب بر منکرش لعنت که ما هم آگر پا می‌داد غفلت نمی‌کردیم
اما بگو برنامه امشب چیه؟

اگه یه روز


همه چیز هر کی به هر کی بشه و زنده باشم، قول می‌دم اولین کلاب محل را شخصا افتتاح کنم
که هیچ شبی تنها نباشم
ولی در جمع بودن و آزادی
نه بهم چسبیده و زندانی
دعا کنیم یه چی بشه
یه روز کلاب خودم را داشته باشم
موزیک ، شیرینی نور، رنگ، رازقی یا
عطر قهو‌ه‌ی خوب


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...