۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

آی آی آی آی نفس کش




دیدی ؟ 
یه روزهایی فابریک و اصالتا قیامه‌القیامه از آب در می‌آن
مثل تاریخی که تریبون کیهانی بهت می‌ده
بری اون بالا و هر چی که توی دلت هست رو به گوش مسئولین‌ش برسون
خودمونی‌ش می‌شه، هر چی دق دلی داری سر صاحباش خالی کنی
البته این امکانات می‌خواد
از جمله این‌که تمام پروندههای تلمبار شده‌ی گوشه‌ی ذهنت یهو با هم و پشت هم برسی می‌شه
مثل این جمعه‌ی من
از صبح هر کی دم دستم رسیده یک کهنه حسابی باهام داشته و من پتانسیل بالا برای خدمت رسیدن و
عقده گشایی

خودمونی‌ترش می‌شه، به‌قدری خشم درم جمع شده بود که نتونم دیگه خودم را کنترل کنم

ولی اینکه درست همون آدم‌های مورد دار دم پرت پیدا می‌شن
باور کن از دست ما خارجه و یک رازی پنهانی داره 
که هنوز کشفش نکردم

خلاصه که
آی
آی
آی 
آی 
نفس کش
دارم دیوونه می‌شم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...