۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

فاز منفی



بعضی آدما به‌قدر موج منفی دارن که دیدارشون به سادگی می‌تونه ما رو از ساعت تا چند روز، خراب کنه
بعضی آدم‌ها مثل پزشکان و پرستارها که  چون انرژی مرگ و بیماری در بیمارستان‌ها بیش از تولده، دیگری‌شون شروع می‌کنه به ساخت گارد محافظ روی هاله‌‌شون. 
ندیدی چه‌قدر یخ و بی‌روح‌اند؟ اصلا نمی‌شه باهاشون ارتباط گرفت. چون گارد بسیار ضخیمی ازشون محافظت می‌کنه.
 برخی هم اونایی که  زیادی سر به سر خودشون گذاشتن و تونست دوباره لفاف رویی انرژی‌ را ترمیم کنن و گارد دارند
 باقی ول معطلیم؛ چون هر جا پا می‌زاریم تحت تاثیر انرژی‌های مکان قرار می‌گیریم
یکی‌ش من،
 مال من که از سن جوانی اوضاع‌ش خراب بود و تا نشد یک کلاس مدیتیشن برم. 
روز اول و آخری که چنین کلاسی رفتم،   همه بلند بلند فکر می‌کردند و من نمی‌تونستم به سکوت درون برسم
سی همینم بعد از ترک فرقه قادری، دیگه به هیچ مکان عمومی نمی‌رم مگر به اجبار
یعنی دروغ چرا؟ حتا برای تشییح جنازه برادرم هم نرفتم 
چون بعدش  سیاه طرف هم از تن درآوردن و من هنوز آدم نشدم 
 مریض می‌شم می‌افتم توی رختخواب بدجور
می‌مونم به گلدان‌های خانه
گفتم گل: اگر دو دسته گل یک‌شکل از یک‌جا بخری، یکی‌به بیمارستان و دیگری به خونه ببری، اونی که بردی خونه بیشتر عمر می‌کنه ولی گل بیمارستان به صبح هم نمی‌کشه

شماهم حواستون به خودتون هست؟‌
 یا فکر می‌کنید فابریک همیشه یه دردی در جسم و روح‌تون هست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...