۱۳۹۱ دی ۲۹, جمعه

صبورانه



اصولا هر کاری که صبوری و تامل لازم داره، من ازش فرار کردم
کمااین‌که نتونستم صبر کنم تا نه ماهه به‌دنیا بیام و به لطف بوئین‌زهرا هول هولی و هشت ماه نشده پریدم توی دنیا
از اول همین‌طوری زندگی کردم که نتیجه‌اش خیلی چیزهاست
هر کی در مسیرم قرار گرفت بهش فرصت ندادم خودش را معرفی کنه با اولین شناسه‌ی نامیمون زدم به‌چاک
نمونه‌اش نقاشی آبرنگ
آبرنگ از آن دست کارهای زودتند سریع و تکنیکی است
یعنی برای گذاشتن رنگ و شکل گرفتن صبوری می‌خواد و من نداشتم
دروغ چرا ؟
اصولا در هیچ رنگی این صبوری را نداشتم ولی هیچ رنگی دقت و وسواس آبرنگ را نمی‌خواد
لاکردار بی‌راه بری نقش رنگ روی تکه‌ای می‌افته که باید اصولا سفید بمونه و با هیچ‌چیز نا پاک می‌شه
و نه قابل پنهان کاری و منم هیچ‌وقت این‌کاره نشدم
اما
بعد از بازگشایی کارگاه قصد کردم که حتما این کار را هم مانند دیگر کارها به اتمام برسانم
گواش، رنگ روغن، آکرلیک و حالا هم آبرنگ
هفته‌ی گذشته به دانلود از یوتیوب و نگاه به دست استادان مختلف گذشت
صبوری و نشستن و نگاه کردن
کم از تمرینات کارلوس نداره
و با این‌که هم‌چنان گند می‌خوره به کاغذ من هم‌چنان کاغذ پشت کاغذ مشق صبوری می‌کنم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...