۱۳۹۳ تیر ۱۰, سه‌شنبه

بغل بغل گل






تمام موضوع ماه مبارک،
 قصد ما و جابه‌جایی کانون ادراک و پیوستن به حال معنوی‌ست که
جامعه‌ی مسلمونی رو در بر می‌گیره
به نوعی چرخش پیوندگاه اسلام
 به نوعی اتحاد بر پایه‌ی ریاضت برای خدا
صرفن همین نه قطعنامه‌است و نه ادعا
موضوع باور ما از ماست که رنگین کمونی می‌شه
لطیف و اندکی صادق می‌شیم
مانند لحظات این چنینی پیش از اذان که 
هیچ چیز برایم زیباتر از گفتگو با شما نیست
بی حجاب و فاصله
از من به من تا به شما
حتا نمازش هم بیش از تمامی نمازهایم دوست می دارم
از من تا او بی واسطه
موضوع باور منه
و باور خدایی‌ست که جهان مرا به ایمان نشانده
             از او هستیم و نمی‌شه بی‌خیال این ماه مبارک شد
که حالش به دنیا می‌ارزه

آخر کلام
یه بغض خیلی خیلی سنگین از حجم سپاس و بندگی
از باب شفای پریا
هرجا که هست
تنش سلامت
از تو بی‌حد .....؟
چی بگم که جوابگوی حال اکنون من باشه
که سپاس و ........ کافی حال این لحظه‌ی من نیست
دمت گرم خدای خوبم
برم برای نماز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...