۱۳۹۳ تیر ۳۱, سه‌شنبه

معجزات درونی




از معجزه‌ی مرور هر چه بگم، کم گفتم
همین بس که شاهد از غیب رسید
چرخه‌ی رنکینگ من متوقف شده بود و باید ماه‌ها پیش برنزم را می‌گرفتم
و ندادند
و همین مرور بود که موجب شد جهشی بپرم به برنز ماژور 
یعنی برنز ساده نگرفتم
 بل‌که رفتم مرحله‌ی بعدی و برنز ماژور دادن
باید تلاش کنم برای نقره
بعد نقره ماژور تا برسم به طلا
متشکرم ای خدا که تو همیشه هوای من را داشتی


پسر جان هیچ کس نیست در تمام عالم برای ما کاری بکنه،
 جز خودمون
تو کاری نمی‌کنی و فقط از شاخه‌ها جست می‌زنی 
از این روست که روزی ادعای خدایی داری و روز بعدی به اهریمن متوصل می‌شی
معجزه‌ای بیرون از ما نیست
خودت باید حرکت آغاز کنی



۴ نظر:

  1. mobaraka basheh, pish az inha shoma braye ahali ghasem abad ghalameton talaii bodeh, ina taze darand mifahman, ghasm pisha az inha midonest....
    tabrik faravan va arezoye shenidan khabaraye khosh

    پاسخحذف
  2. ای قاسم، تو می دونی که ما در چه جبهه که نجنگیدیم.
    اگه بدونی من الان توی چه حالی‌ام و در کجا ها سیر می‌کنم؟
    باید تمام قرص ها و حتا آمپولی که از دیشب تا همین دو ساعت پیش زدم رو با هم بفرستی تو رگ تا بدونی من الان کجام و با کی‌ها دارم تخته‌نرد می‌بازم. روی ابرها با پلکی که به زور بازه و شیش وهشت می‌چینه.
    ای قاسم یادته؟
    ما چند بار تا حالا هی ذوق کردیم و هی بادمون خوابیده؟
    تو خوب می دونی که از قدیم همین‌طوز پا به پام بودی و هر جا داشتم کم می‌آوردم یه شمع زدی کنارم تا نریزم.
    ای قاسم، پیش از این‌ها بیت می‌دادند به بیت ...

    پاسخحذف
  3. مبارک باشه - به امید روزهای بهتر

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...