۱۳۹۳ تیر ۲۷, جمعه

بهشت




بر اساس مبانی دیدگاه زرتشتی، جهان در دستان دو نیروی اهورایی و اهریمنی‌ست
اهریمن خدا نیست ولی به خدا هم جواب پس نمی‌ده
نیرویی کامل و برای خودش در حال رشد و ازدیاد و از این رو جهان بستر نبرد همیشگی این دو نیروی خیر و شره
بر اساس مبانی کاستاندایی هم
جهان در تسلط نیروهای غیر ارگانیکی درآمده که از کیهان به زمین حمله ور شدن و می‌شن و همیشه این تداوم داره
روح حاکم بر احوال متحدان خودش و اون‌هام در حال بهره کشی از سایرین
بهره کشی هم راهی نداره مگر از طریق ذهن 
اسلام هم همین رو می‌گه با این تفاوت که اهریمن هم مخلوق خداوند خالق و از روز آفرینش ما این دو برابر هم قرار گرفتند
ابلیس مادر مرده‌ی ذلیل شده بر ذهن ما حکومت داره و ما رو به‌سوی تباهی می‌بره
به هر شکلی که نگاه کنیم اصل مطلبی که می‌خوام بگم اینه:
ما چه گیری افتادیم این وسط!!
یه نگاه به غزه، نگاه دیگر به سوریه و عراق، افغانستان و اوکراین و.... همه‌جا
 خبر از حکومت ابلیس ذلیل مرده‌ی گور به گوریه
کی برنده‌ی این ماجراست؟
اونی که خودش رو از وسط این معادلات بشری بکشه بیرون و کار خودش رو بکنه
که تسلط به خویشتن چند پاره‌ی ما آدم‌هاست بل‌که با اتحاد این لایه‌ها به یک‌پارچگی برسه
عجب گیری افتادیم
نمی‌دونم نقاشی کنم یا نه؟
نمی‌دونم برنامه‌ای برای آینده بریزم یا نه؟
اوه ه ه ه عصر فرعون یه خوابی دیده بودم که ....
همونایی که جرات ندارم درباره‌اش این‌جا چیزی بگم
و من
اکر بنا باشه به این سوژه وا بدم،
 باید ساکم رو ببندم و برم بنشینم بر سر مزار پدر که بناست  تموم بشم
این فرمایش ذهن اهریمنی‌ست و من‌که از دیروز روی ابرها راه می رم
و من که یک مبارز به این جهان اومدم
مبارز با مرگ، مبارز با ذهن، مبارز با اهریمن و ....
آقا از این مرور غافل نباشیم که بد جوری معجزه داره
انگار مغزم رو فورمت کردن و هیچ اطلاعاتی درش نیست
و من این حس خوب رو تعبیر دیگر بهشت می‌دونم


۲ نظر:

  1. شما هنوز با این فهم زیادتون نفهمیدین که بر روی کره زمین فقط وفقط اهریمن سلطان ماست ، سرور ماست ؟ و الله همان اهریمن هستش ؟ و اهریمن همان الله ؟ عقاب هم که خدای اصلی هستش ولی مستقیما کاری با کار ما نداره که بخواد باهامون ارتباط بر قرار کنه و نامه بده و بستونه .. این اهریمنه که آدمارو رو وادار به پرستش خودش میکنه ، وادار به سجده میکنه نه عقاب .. و وقتی دجال که خود اهریمنه ظهور کنه ، بیچاره راست میگه که من خدای شمام ..چون اون واقعا خداست .. خدای تمام ادیان .. خدای تقلبی اما قدرتمند ... روحی که در جسم عیسی مسیح بود شخص اهریمن بود یا همان خدای تقلبی .. فقط شما بینید انسانها تا چه حد گول خورده اند .. این چکیده اطلاعاتی بود که با جون کندن از بین تمام کتبی که خونده بودم و از جاهای مرتبط دیگه بدست آوردم ... اگر شما هم در مورد این موضوع چیز خاصی میدونید به اشتراک بزارید ممنون میشم

    پاسخحذف
  2. از ما تا خدا یک نفس از ما تا متافیزیک ورطه‌ای پر ناشدنی و همیشگی باقی‌ست. ورطه‌ی متافیزیک و یک قدم تا خدا را نه با کلام دیگران و نه در هیچ کتابی نمی‌توان فهم کرد. همه این‌ها به دست تجربه است و بس. اگر تجربه‌ی شما چنین بوده ؟ ربطی به فهم من نداره. زیرا تجربه‌ی من که ربطی نه به فهم و نه سواد داره، خدای را به گونه‌ای تفسیر می‌کنه که فقط به من جواب می‌ده. و اگر شما به اهریمن دل دادی به شما هم همون جواب می‌ده. عقاب نه خداست و نه روح خدا. سایه‌ای که سالکان کهن دیدند، چیزی شبیه به سایه‌ی عقاب بوده. این همه از فهم غلط مطالب کاستانداست. بهتره یک بار دیگه کل کتاب‌ها یا نه کتاب آخر ملاقات با ناوال را مرور کنی تا تصور نکنی گفته عقاب خداست. زیرا شمن‌ها خدایی که در ذهن ما جا گرفته نمی‌شناسند و در نهایت باور شمنی از مرکز اصلی آمده و همان اصول دین آریایی‌ست. تنها باور ماست که جریان‌ها را هدایت می‌کنه. همین فکرها رو می‌کنی که یک روز حس خدایی و امام زمان داری روز دیگه سینه زنی برای اهریمن

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...