۱۳۹۳ اسفند ۹, شنبه

انگیزش هستی










چیزی هست به‌نام قصد خالق که من بهش می‌گم: انگیزش هستی
بذار از اولش بگم:
دلیل دوستی  من با فرهود برسر همین قصد آفرینش بود
با اهل و عیال داشتن به ریش من می‌خندیدن که با سلام و صلوات بذر در خاک می‌کاشتم
آدم‌های منطقی و احیانن دانشمند از جهتی از جهان دورند که ما دری دیونه‌ها بهش چسبیدیم



و کلی براش از انگیزش هستی گفتم و این‌که ما هم حامل همان روح الهی هستیم
و چنی به من خندید
گذشت و دوستی ما مثل سایر مردم با یک تضاد شروع شد
حالا که کلی از اون سال‌ها گذشته و یکی از اعضای خانواده‌اش شدم می‌خوام این هدیه رو به همکشهری عالمم بدم
درسته که مهم است خاک، فصل ..... همه چیز در ارتباط با نباتات
اما از همه‌ی این‌ها مهم‌تر قصد خالق است و آفرینش
من هم ذره‌ای از اون روح الهی مانند همه‌ی شماها با یک تفاوت مهم
من به ایمان پس از مرگ رسیدم
باقی باید به انتظار ایمان بمانید
این پیاز ها در دو تاریخ و به دو دلیل مختلف در خاک نشست
تا الان فقط یکی از سنبل‌ها که به داخل منتقل شده بود، به گل نشست و تمام هم شد
 اما مثلن این یکی در همان روز به خاک نشست اما هنوز گل‌ها باز هم نشدن و الباقی که به فاصله‌ای نه چندان و برخی هنوز با گل حتا فاصله دارند
همان‌ها که بنا بود عیدانه بدم و بر سفره‌ی هفت سین کل ساختمان نشسته باشم
حالا همشهری اعداد و ارقام و زمان‌بندی‌ها رو ولش
به قصد آفرینش خالق بچسب

۳ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر عاملی جز قصد؟
      به هر حال که ما همین‌طوری امورات زندگی رو رتق و فتق می‌کنیم
      تا حالا هم که جواب داده
      حالا این‌:ه علم و هوا و .... اینا باید حتمن تعجیل در رشد گل‌ها ایجاد می‌کرد
      یعنی اگر هوا این چنین نبود شاید گل‌ها تا اوایل فروردین هم کش دار می‌شد
      به هر حال ما هیچی نمی‌دونیم قربان
      آموخته‌های ما دست به دست ذهن بشری گشته تا الان

      حذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...