۱۳۸۷ آذر ۱۸, دوشنبه

رولت روسی




رولت روسی
می‌دونی چیه؟
دو نفر دوسوی میز می‌شینند و در هر هفت‌تیر یک فشنگ هست، بعد شلیک می‌کنند. ممکنه تیر هفتمین شلیک باشه یا همون اولی باشه
مهم اینه آخرش یکی زنده می‌مونه. خلاصه یه‌ چی تو همین مایه‌ها.
منم یه اسباب بازی جدید، پیدا کردم
دیشب انگار که می‌خواستم خودم رو بکشم روی آب، از خواب پریدم
قلبم خدادتا می‌زد. باهاش نشستم، نگاهش کردم، از عقب می‌رفتم، ترسیدم دست و پا زدم و خودم رو روی آب کشیدم
اسپری رو از میز کنار تخت برداشتم و برگشتم
این اسمش رولت روسی‌ست
می‌خوام مرگ رو نگاه کنم، ببینم، نه که همی حالا می‌میرم
اما دوست ندارم دنبال یکی که بار اوله می‌بینم راه بیفتم و اختیار ورثه رو به دستش بدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...