۱۳۸۷ آذر ۲۰, چهارشنبه

می‌رم خودم رو خود کشی بدم، بیام




مادر بزرگ همیشه اول فیلم خوابش می‌برد و آخرش از خواب می‌پرید
بعد هم فتوا می‌داد:« عجب فیلم بی سروتهی »
بعضی از دوستان که بعد از مرگ هر پاپ اعظم سری به‌ما می‌زنند، فرموده‌اند
فقط دو تا مطلب خوب داری
باقی‌ش گرم نیست، البته افسردگی در سن شما طبیعی‌ست
خب این‌طوری که پسر، دلبندم من اگه لب بوم هم ایستاده بودم بی‌شک دیگه می‌پرم پایین
آدم افسرده رو ناامیدتر نکن
این درس اول
بعدم زود قضاوت نکن

مادره پسرش رو برد دکتر، گفت: دکترجون باز این غضنفر از درخت افتاده پایین و دستش شکسته
آخه چرا یه دوایی نمی‌دی تا خوب بشه
دکتر نگاهی به سرتاپای غضنفر انداخت و گفت: فقط می‌تونم دوا جونور بهش بدم. اگه کرم نداشت بالای درخت نمی‌رفت»
خلاصه که من خودم که می‌گم دارم ریپ می‌زنم شما دیگه یادآوری نکن
د، آخه قربونت برم نکنه منو با اهرام ثلالثه اشتب گرفتی که خالی از عشق‌ند و چندهزار سال پشت خم نکردن
من از بچگی ناقص متولد شدم و بی‌عشق افقم آب می‌ره

۲ نظر:

  1. شیطونه میگه این چهار تا مویی رو هم که تو سرم مونده از دست اینجور آدما بکنم. آخه مگه مطلبی که آدم تو وبلاگ می نویسه هم خوب و بد داره. مگه وبلاگ مجله علمی هستش.....همینجوری میشه که آدم یهو سر بالا می کنه می بینه یه تار مو تو سرش نیست.0

    پاسخحذف
  2. میگما -فکر نمی کنی مو از سر کندن بهتر از خودکشی باشه.0

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...