۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

ادبیاتی فاخر




خودم از رنگ کلماتم حال کردم
چنی من خانوم و فاخرم
ادبیاتم هم فاخره در شان یک وب‌گرد فاخر
آقا، آدم باید چه قبل از قیامت و
چه بعد از قیامت
در همه حال ادبیاتی فاخر داشته باشه
زبان هم شد پروژه دراز مدت صنعتی، که به دلیل وقوع هر لحظه‌ی قیامت، تعطیل بشه؟
تازه نوبت اون دنیاست و حساب کتاب
که باید از پس پرسش و پاسخ بربیایم
فکر کن من به ، ارشدالمومنین بگم
من فکر کردم که چیز می‌شه
نگو اون چیزه، اصلا چیزی نبوده که چیزی باشه که کسی چیزیش بشه
یه‌چی تو مایه‌های چی‌چی‌حافظا
یا مثلا
انقدر گناه پام حساب کنید تا گناه‌دونتون در بیاد
فل‌فور وسط جهندمی، البته به‌قول گلی
آدم اون دنیام وقتی برابر خدا و اهالی عرش می‌ایسته
باید ادبیاتی فاخر داشته باشه
تمرینش از این دنیا آغاز می‌شه
برید زبوناتون رو فاخر کنید که قیامت در پیشه
روزه که می‌گیرید باید یوخورده‌ هم زبونا رو نرمش داد
حتا برای گاه سکوت
سکوتی مقدس نه از سر عجز



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...