۱۳۸۹ مرداد ۲۹, جمعه

شکر ژاپنی نشدیم




فکرکن!
تا یک شکرانه می‌دی، همین‌طور اسباب شکرانه‌های بیشتر سر باز می‌کنه
سجده‌ی شکر به‌من واجب که ژاپنی به‌دنیا نیامدم
باور کن. همی‌الان ایی بنگاه سخن‌پراکنی بی‌بی‌سی با زبان مبارک فرمود
پسرک مادرش مرده، نبرده چالش کنه
چون 250 دلار مستمری‌ش را از دولت می‌گرفته
و هم قیمت یک قبر در ژاپن اقلا 22000 دلار می‌شه
و شارژ ماهیانه 30 دلار
همین بس که هر چه پدر و مادر است، گور به‌گور بشه
البت
گناه این پسرک رو نشوریم
وقتی بعد از مدت‌ها شاید دو سه سال تشریف برده منزل مادر، فقط مشتی استخوان می‌بینه
اونم که می‌بینه هزینه برداره . استخوان‌ها را شسته و در کیسه ریخته
آخر هم بعد از 3 سال برده و استخوان‌ها را تحویل داده
خب تو فکر کن با ایی بچه‌های من
من همین‌طوری قبرم از عصر سلیمان آماده و منتظره تشریف ببرم اون‌جا
کسی تحویلم نمی‌گیره.
تازه هزینه خانه سالمندان و اینا لازم بشه هم باز دستم به کیسه‌ی خودم می‌ره

حالا تو فکر کن که اگر از بخت سیاه من، عمرم به نژاد پدری بکشه و بزنه بالا
تکلیف چی بود؟
خدایا هزاران برتو درود که ژاپن چشم به این دنیا باز نکردم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...