۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

ابلیسک در چلک






شما هر چی می‌خونی بنداز گردن این سریال‌های مکزیکی فارسی1 از من جدی نگیر
اما خب مدل آدم‌ها شکل خودشون، و من مدل خودم دری دیوونه
اخیرا مطلبی در کافه تلخ گذاشتم به‌نام ابلیسک در باره جایگاه هرم و مثلث در مراسم آئینی شیطان پرستان، شما از اهرام ثلاثه بگیر تا سنگ شیطان در مکه و تا بیا.... ساختمان بنیاد مالی اقتصادی قوامین که حتا در گوگل‌ارث با رنگ قرمز مشخص شده
خلاصه به خودمون جمبیدیم یک کشف مهم انجامید و حالام موندم مثل جناب خر وسط گل
بذار از این‌جاش بگم
وقتی خونه‌ی چلک ساخته می‌شد تا مدت‌ها تا دیروقت در اون جنگل تاریک که اون زمان تا چشم کارمی‌کرد ویلایی نبود و کار می‌کردم
لوس بازی و تیتیش و این حرف‌ها. همه رو ول کن بریم سراغ مثلث و هرم
که وقتی در نقطه‌ای واقع می‌شه، انرژی‌های شیطانی را جذب می‌کنه
بذار از اول‌ش بگم
مدت‌ها در رویا در خونه‌ای بودم که اتفاقات عجیبی درش می‌افتاد و برام ناشناس بود
وقتی زمین چلک را گرفتم فونداسیون و ستون‌ها کار شده بود و من باقی بنا رو با طرح خودم کامل کردم
یه روز هم به خودم اومدم دیدم در اون سالن گرد نشستم که دور تا دورش پنجره است
همان خونه‌ی در خواب
اما برگردیم وسط کار
می‌خواستم طرح شومینه طبقه‌بلا رو در بیارم
یه شب همین‌طور که دنبال طرح تو خونه‌ی علمده ول می‌زدم، چشمم به افتاد به تی‌وی که داشت تصویری از اهرام نشون می داد
منم مثل جن زده‌ها اتود را زدم و شومینه از سال 76 ساکن طبقه دوم شد
حالا
نمی‌تونم این احساس یا ترس جدید را قورت بدم که ناخودآگاه همه‌ی خونه‌ی براساس ابلیسک ساخته شده
تا حتا حفاظ‌های کرکره‌ای یا پارچه‌های رو مبلی
نمی‌دونم اون‌موقع تحت تاثیر چه نیرویی این‌کار را کردم؟
اما از همون وقت ورق زندگی من هم به شر برگشت
شری که در باطن نمی‌دونم واقعا خیر بود یا شر؟
با این حساب باید سقف بالکنی خراب بشه، شومینه طبقه بالا خراب بشه
تمام زوایای هرمی خونه و سقف‌های شیروانی که فکر می‌کردم با چه جون کندنی همه به هرم نشست باید خراب بشه
باید منم از این به بعد از چلک بترسم ؟
خدایای چه گیری کردیم ما با شما و این ابلیس ذلیل مرده


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...