۱۳۹۲ بهمن ۲۳, چهارشنبه

شکرانه‌ی رضایت



مهم نيست چه پاسخي از حركات‌مان دريافت مي‌كنیم
مهم آسايشي‌ست كه پس از گذشتن اين‌همه
 در وجود خود داریم
از روز اول با شناخت منتظر آمدني شدنم كه رفتنش از پيش پيدا بود
براي خودم تخيل سازي نكردم
منتظر معجزه نبودم
هيجان‌زده نشدم
آگاهانه مادري كردم، صرفا براي جمع‌آوري آرامش در روزهاي دوري
از خودم شاكي نمي‌شم
با خودم درگيري نخواهم داشت
دندان لق دلتنگي را هم كه سال‌ها پيش به يمن حضور شيخ اجل دون خوآن كندم
الهي شكر كه تونستم همان كنم كه براي روزهاي پيش رو احتياج دارم
رضايت از خودم در برابر فاصله‌ها
از خودم راضي‌ام و اين تنها مواد لازم زندگي و آرامش خواب شبانه است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...