۱۳۸۷ بهمن ۲۷, یکشنبه



اگر این‌همه از خودم توقع نداشتم، با بلایای طبیعی و غیر طبیعی این‌ سال‌ها تا اینک فقط خدا می‌دانست چه ازم مونده بود
من توقع دارم، حق دارم، چون هم‌چنان نفخة فیه‌ من الروحی را باور دارم
عهد الست را
عشق کیهانی را باور دارم. من باور دارم هستی فرد نیست در عین این‌که یونیک و واحد، بی‌همتا و استثنایی‌ست
من
حزن واپسین
پیشین
هرآن‌چه بوده و هرآن‌چه شده
در آینده را باور دارم
حتا به آیندة از پیش شده
باور دارم
نه گفته شده
جبر هرگز
اما یکی پیش از من تا مرگ من را دیده و بهش گفته
کن فه یکون
چطور می تونم یقه خودم را ول کنم؟
وا بدم
با جریانات روزمره برم و به خودم بگم من مستحق
فقعوله و الساجدینم
از گریه نالهزاری چیزی تغییر نخواهد کرد
از شکوة همیشگی از دنیا و سرنوشت
چیزی عوض نخواهد شد
من به خود آویزام و تنگ دامن خود گیرم
که از او نه جدا آمده
نه جدا گشته
و با او خواهم رفت
پس من هم اویم
همان‌گونه که تو هستی
ما هستیم
روح طبیعت
روح عشق
روح حیات
که بی‌خواست او زندگی ناشدنی است

۳ نظر:

  1. آن عهد الست ایجاب میکند که انسان به میثاقی که بسته پایبند بماند، نبض حیات در این عهد است. جالب است که زنی در این روزگار این را باور دارد.

    پاسخحذف
  2. آن عهد الست ایجاب میکند که انسان به میثاقی که بسته پایبند بماند، نبض حیات در این عهد است. جالب است که زنی در این روزگار این را باور دارد.

    پاسخحذف
  3. متاسفانه دوست من
    این کامنت‌ها تاریخ نداره
    که من بدونم کی آمده و من ندیدم
    به هر حال اگر تازه است که
    انسان آمده تا خود را در زمین باور کنه
    زن و مرد هم نمی‌شناسه

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...