۱۳۸۷ بهمن ۱۶, چهارشنبه

نسخة الشفا


ناراحتی؟ به خودت برس
یک موزیک خوب گوش بکن
افسردگی گرفتی، بلند شو و همان اتاقی که درش نشستی را تمیز کن
خشمگینی؟ به آینه نگاهی بنداز و آبیبه صورتت بزن
تنهایی؟
موزیک عاشقانه گوش کن
این ترانة گناه عشق از آلبوم نقش‌خیال یکی از اون کارهای عاشقانة سال‌های اخیره که می‌شنوی. مشق تازه منه
همه این‌ها نتایج تحقیقات چندماهة اخیرم بود
ما به هر حالی رو بیاریم. همان را تجربه می‌کنیم
ده روز پیش یک بوی ادکلن مردونه " بیژن " باعث شد من دوباره یه ده بیست سالی تکون بخورم
انگار این رایحه به یادم انداخت هنوز زنم
این همان علت حرام شدن موسیقی بود که به‌طور کاذب احساسات را به سطح می‌رسونه
بعد باید مثل من بشینی و ماتم بگیری که، حالا چه گلی به سرم بگیرم؟ این‌همه عشق در وجودم هست ولی مالکش نیست
همون باعث شد رفتارم دگرگون بشه
موزیک و بزک و ............ این ده روز را خیلی بیشتر دوست دارم تا سال‌ها کار نکرده‌ای که حسرت تمامش به‌دلم مونده
دیگه وا نمی‌دم و در سخت ترین شرایط زوری هم که شده به خودم یادآوری می‌کنم هشتم. هستم هستم
زندگی می‌کنم.
زندگی خواهم کرد
عاشق خواهم شد
عشق خواهم ورزید



۲ نظر:

  1. از ته دل دعا می‌کنم برات عاشق بشی. تا بفهمی دیگران چه می‌کشند. انقده دنبال عشق نگردی. ولی زیر لب می‌گم خدا نکنه. ممکنه بریگم وگور بشی و پاتوق صبحانه من هم تعطیل بشود

    پاسخحذف
  2. ای خدا عمرت بده
    ولی بعضی رفقای قدیمی منظور دار یه جوری دعا می‌کنید که به عمر نوح هنوز مستجاب نشده
    باشه دستت درد نکنه

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...