۱۳۸۷ بهمن ۱۷, پنجشنبه

ای عزیزوم




مثلا فکر کردی چی می‌شد اگر یهو آدم اینجای زندگیش بفهمه بچه سرراهی بوده و یهو یه پدر و مادر تازه پیدا کنه؟
خیلی حال می‌ده نه؟
فکر کنم از تکرار حوصله‌ام سر رفته باشه
از عشق که خبری نشد و هیجان زندگی آب رفته
منم تمام انرژی عشقولانه‌ام فوران کرده
یهو ورق برگرده یکی زنگ بزنه بگه: سلام دخترم
خوبی؟
من مادرتم
اومدم دنبالت ببرمت پیش خودم
بعد باهاش به سبک فیلم‌های هندی لب‌ساحل قرار می‌ذاشتم و وقتی از دور پیدا می‌شد با دست‌های باز به طرفش می‌دویدم و با تمام انرژی سرکوب شدة عشقم داد می‌زدم: مادددددددددددددددررررررر . عین این فیلما. می‌دویدم و خودم و می‌انداختم توی بغلش
وای چه حالی می‌داد
چون خانم والدة من تا قیامتم عوض بشو نیست و این تنها شخصیت سناریوی زندگی من بود که موند و من از عشق گذشتم و به
.........
الله واکبر
خدا منو شفا بده
می‌گن موسیقی حرام
نمی‌گن فلسفه‌ای که آدم را به پوچی برسونه حرام
فلسفه معمولا همه‌اش کاذبه
دیگه فعل حرام و حلالشم
واضحه

۱ نظر:

  1. salam khatoon. man hazeram be jaye un madare dideh be rah behet zang bezanam . ama yek shaeti dare . bayad shomal va labe sahel va ba'd jangal ham berim ta man amniat dashtan ra beham be u yad bedam . ok?

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...