۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

کارلوس

گروهی گفتند، برعرش است و نیمی بر فرش
بی‌قرار گشته‌ایم تو کجایی آخر؟
همشهری، این تفرشی بازی دنیا دنیاست هرجا که باشی تو خون ماهاست. بیست ساله می‌خوام یه اسمی یه خطی به ربط برای خودم پیدا کنم. نه گمانم اسمش بشه هویت. اما به گمانم بیش از آنچه که رایجه به من به‌نام یک زن شخصیت می‌داد
قبل از همه با این شمن سرخپوست که اسمش رو نبرم سنگین تره آشنا شدم. به‌قدری دستورات سخت بود و من از زندگی ناامید شدم که بی‌خیال هویتمم شدم
بعد از مدتی سر از خانقاه درآوردم و بعد از سنندج و قادری ها
نه فکر کنی الکی. وسط حلقة مردها تنها زنی که اجازه حضور داشت من بودم
بعد تق اینم با شیخ صنعان و دختر ترسا دراومد
تا حادثة مرگ و کمایی بیست روزه که خودشون خط و ربطم و باطل و فهمیدم راهی نیست به‌جز شناخت خودم که ام‌ال دردهاست
بسکه خر و یه دنده بودم دوسال انداختنم در بستر و چیزی برابرم نبود جز من
با من دشمن شدم باز کلی طول کشید که اوشو نشونم داد. تمام آنچه که به‌نام " من " خفه کردم سرکوب‌هایی‌ست که هر لحظه انفجار می‌کند
تعادل تنها راه نجات بود. بعد از چهار ، پنج سال خودم رو دوباره دیدم که، بی‌آنکه سعی کرده باشم بیست ساله شاگردی کلاغ‌ها رو می‌کنم و تعادل اوشو در کنارش
حالا اگر قرار تو هم مثل هم‌ولایتیت دکتر واشقانی این یه‌ذره آبرو و باور ما رو بگیری بگو تا من قبل از "خودم" علیه زاد و بومم قد علم کنم
جان حضرت عباس بذار اوشو نون و ماستش رو بخوره
خب؟
باشه؟

۳ نظر:

  1. salam khale...hey goftim moraghebe khodet bash ama goosh nemidi khob....doktore ras mige....omid ke hamishe hast ...khodet behtar midooni....

    ama vase oon bande khoda ke dasht jeloye man be diare baghi miraft khoob shod ke man khodam bihooosh nashodam ke badesh ye seri ham be daade man beresan...agar khoonsard ghese migam vase ine ke atishneshoona goftan mitoone nafas bekeshe ...in yani khoobe ozaesh...
    albatte hagh ba shomast...in dast pa choloftiye man mogheye mordane khodamam tablo khahad shod!!!!!

    zende bashi hamishe

    پاسخحذف
  2. mane tafreshi zadeh har koja beram dast az tfreshi bazi bar nemidaram, looool
    bavar kon az door asti bar ataash
    erfaan o sofigari o karlos kastenada o sati sai-baba o ... keshideh am, ama akharesh didam na too kate man nemireh, dast khodam nist, didam hamin jahanam khodemoon (zamin) az behesht inha amntar - vagheiitar--dastyaftani tareh....oshoo ham mastesho bokhoreh, nooshjanesh...mn ke nemikham kasebieh ono kharab konam...loool,...

    پاسخحذف
  3. man ham dar in bazar daram kasebi khodamo mikonam, kheili ham mohem nist ke mataam be forosh bereh ya na, man khodamoo tajrobeh mikonam;
    omid ke daman shoma por az sib khahesh o eshtiagh, az miveh zendeghi bashad....
    anyway, man delam bara format ghabli webloget ( bedoon oshoo o ahanghayeh ooshooiii, looooool) tang shodeh.....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...