۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

جهنمی‌ها

عشق موهبتيست الهي كه خداوند متعال به انسانها هديه داده است تا انسانهاي مختلف از جنس جفت يكديگر را بيابند و بدينوسيله در صراط المستقيم حضرت محمد قرار گرفته و بسوي معبود خود حركت خواهند كرد و پاداش آنها زندگي دربهشت است
كه در آن از نعمات بيكران الله استفاده خواهند برد ( اين نعمات يا با وجود انسان عجين هستند مثل وجود لذت ويا قابل كشف توسط انسان است مثل كشف روشنايي از الكتريسيته توسط اديسون) و قطعاً در زمان حيات خود اثري جاوداني براي نسل بشرايجاد خواهند كرد،(بل تؤثرون الحيوة الدنيا والاخرة خيرو ابقي آيات 17 و18 سوره الاعلي ) ، عشق در ميان انسانها
رابطه اي الوهيت ايجاد مي نمايد و زوجين را به يك بلوغ عقلي مي رساند وآنها عشق را با نگاه و اعمال خود به نسلهاي بعدي خود منتقل خواهند نمود . چون اگر جفت يكديگر باشند علاوه بر اينكه شاداب و سرحال هستند، نبايد در شكل ظاهري آنها هم تغييري حاصل گردد يعني نه چاق مي شوند ونه لاغر زيرا حكم آيه هفتم سوره الغاشيه است (لا يسمن و لا يغني من جوع) و در پي عقبه خود خواهند رفت و به آنها نيز عشق خواهند ورزيد.
بیا نگفتم. دیدی من از همه شما مومن تر بودم و شماها نذاشتین من مومن بمونم
حالا من چیه. جای همه وسط جهندمه. نه این‌که همگی خیلی به احکام الهی عمل کردیم، چشمامون چهارتا دمه مدنی خاص صف ببندیم
آقا همینه دیگه، ما عشق نداریم. پس بیا گندش رو در بیاریم
ولی فکر کن، چی می‌شه. تو هیچ‌وقت پیر نشی. خب همین‌طوری‌ها بهشت رو گم کردیم و حالا باید براش کنکور بدیم دیگه
و من طلبنی وجدنیه ها خدام اهل دله ولی کیه که باور کنه. یه جهنم براش ساختن که کسی جرات نکنه حتی بهش فکر کنه
چه به باور حضور روحش در جان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...