۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

او یا من؟ Her



برحسب اتفاق هم امروز این رو دیدم که اونیکس پخش می‌کرد
فوق العاده ملموس و جالب
حال و روز بیشتر آدم‌ها
همان‌هایی که در اینترنت عاشق می‌شن
فارغ می‌شن
وابسته و معتاد نت می‌شن تا جایی که از حقیقت خود، زندگی و جهان 
کیلومترها فاصله می‌گیرند
شاید من هم اگر مدام این‌جا بودم و شبانه روز درگیر صفحات جادویی نت می‌شدم
یکی مثل تئودور بودم
و چه بسا که هر یک به نوعی در این نقش هستیم

دانلود فیلم او Her 2013 با دوبله فارسی

محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا
بازیگران حاضر در فیلم:Joaquin Phoenix, Amy Adams, Scarlett Johansson, Rooney Mara
به کارگردانی:Spike Jonze

توضیحاتی در مورد داستان فیلم:داستان فیلم در زمان آینده در شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. تئودور « خواکین فونیکس » مرد میانسالی است که شغلش نوشتن نامه های عاشقانه از طرف افراد متقاضی به نامزدشان است. تئودور نامه های عاشقانه را به خوبی نگارش میکند ، گویی که عاشق ترین فرد روی زمین است. اما وی در زندگی شخصی خودش چندان موفق نیست…


 


۵ نظر:

  1. emshab download mikonam
    shoma ham ageh vaght dashtin ino bebinin bad nabood
    http://www.imdb.com/title/tt0343660/?ref_=nm_flmg_act_29

    پاسخحذف
  2. تشکر همشهری. بزودی می‌بینم

    پاسخحذف
  3. دیشب تماشا کردم‌ش همشهری
    روی دیگر سکه‌ی قیلم دگری بود
    یعنی ده دوازده روز پیش این رو دیدم و به‌نظرم جالب بود
    بخصوص که این بانو رو هم خیلی دوست می دارم و فیلم‌هاش رو دنبال می کنم
    اما روی تلخ داستان بود و پنجاه قرار اول هم روی شاد این داستان
    به هر حال برای شب و تنهایی و ... داستان شیرینی خوش‌تر است تا تلخش Before I Go to Sleep
    http://www.imdb.com/title/tt1726592/

    پاسخحذف
  4. Her ---دیدیمش خیلی خوشمون اومد- خیلی جالب بود- ممنون

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...