۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

میای؟ بیا


سلام، سلامی پر از مهر و باور، صمیمیت
سرشار از محبت و سبزی
امروز باور می‌کنم آسمان آبی و سراسر عشق و فقط برای من است
امروز ، روز من است که د ر آن طرحی نو و شگرف خواهم زد
امروز روز موفقیت برای تو است ، اگر باورش داشته باشی
امروز روز عاشقیت برای تو است
به شرطی باور و ایمانش در قلبت باشه
اصولا ما همانیم که می‌اندیشیم
همانیم که باور کردیم
بیش از کِشتة باور ذهن از دنیا سهمی نداریم
مگر ما به ذهن مسلط بشیم
با حمایت از اندیشه، قصد و نیاز تازه‌ای که باید برای خود تعریف کنیم
کائنات سریع الاجابه است. ما می‌گیم و بهش فکر می‌کنیم
هستی در زمان به ما برمی‌گردونه. همه خواسته‌هایی که حتا شاید زمانی به ناگه از ذهن‌ ما عبور کرده
بیا ذهنی زیبا بسازیم
برای این‌کار باید با باورهای زشت و غلطی که در زمان کسب کرده به مبارزه برخیزیم
من هستم، تو هستی، ما هستیم
زندگی را می‌سازیم همان‌گونه که باور داریم
من ماه‌ام، من خدایم، من انسانم، من شادم، من دارم، من می‌بخشم
من می‌بینم و باور خواهم کرد.
مثل تو. و هستی هم ما را مجبور با دیدار زشت‌ترین‌هایش نخواهد ساخت
هستی بسیار مهربان است. بیا با زندگی آشتی کنیم و زیبایی ها را ببینیم و برای بهبود زشتی‌ها دعا کنیم
زمین در شرف انهدام از پلیدی‌هاست
بیا برای مهر، زمین، با هم مهربانی کنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...