۱۳۸۸ مرداد ۱, پنجشنبه

الیوم القیامه



از وقتی جلد اول، گلی مجوز نگرفت و ممنوع اعلام شد، یکسال طول کشید تا تونستم از طریق یک امداد غیبی در شلوغ پلوغی وقفه و خواب وزارت فخیمه ازمابهترون دوباره همون کتاب اول را دادم برای باز بینی دفتر جناب ح.............ده
به‌قدری امثال کتابم روهم تلمبار شده بود و وقتی برای پاسخگویی نداشت همین‌طور کتره‌ای مجوز کتاب‌های روی میز را دادن
و من تونستم پیام اصلی گلی « انسان خدایی » را در کتاب حفظ کنم
همون موضوع مورد بحث من و جناب بازرس« آقای ، توسری » در امروزم نشسته و قصد دارم سلام این جمعه را به خدا تقدیم کنم که این روزها حسابی سرش شلوغ شده

خداوندا اگر از اون بالاها جایی برای شنیدن صدای من مونده، سلام
البته خدا کنه نیچه دروغ گفته باشه که غم انسان شما را کشته
سلامی به یاد انسان‌خدا که تو به موجودیتش گفتی باش
می‌دونم به‌دلیل شلوغی و نامه نگاری های رنگارنگ و احتمال حدوث قیامت سرت بسیار شلوغ است. اما می‌گم:

ممکنه خیلی هم قرار نباشه قیامت بشه؛ اون‌وقت تکلیف این بگیر و ببندی که اکنون در زمین در جریان است، چی قراره بشه؟
من فقط نگران این قیامتم. باور کن بی‌بی‌جهان از بچگی تا کنونم را ربوده با خواب این قیامتی که هیچ پیدا نیست
منجی‌اش قراره کی باشه؟ موسی؟ سوشیان؟ مهدی؟ مسیح؟ آقا بالاخره ما بریم پشت کی سینه بکوبیم که بعد نشه دردسر ، براندازی و اینا؟
کمی به وضعیت کنونی ما نگاه کنید ، پلیز
طرف امام عصر که اصلا نمی‌شه رفت. به‌قدری نامه سرش ریخته و شلوغه که نمی‌دونه به کی فکر کنه؟
از همه مهمتر می‌خواد بیاد ها. نه که چنین تصمیمی نداره، طفلی می‌ترسه سر از یه جاهای بدی در بیاره و یک، انگی هم بهشون بچسبانند
دیگه کی برای ایشان بره دم سازمان ملل متحصن بشه؟
ها؟
فکر کردی الکی پلکی‌ست؟
در نتیجه شما هم بیا و در این شلوغ پلوغی‌ها یک نظر لطفی به من کن که به دقیقه نود رسیدم و این عشق را ندیدم
نمی‌شه سرجهنمی، در این َدمهِ آخری یه نظری چیزی به اینجانب ارسال کنید که نیروی تمیز، حق از باطل را داشته باشیم یانه؟
شما که بهتر خبر دارید بی‌عشق مغزم هنگ می‌کنه و هیچ کاربری مثبت نمی‌تونه داشته باشه و شما که همیشه از رگ گردن به من نزدیک‌تر بودی و از همه بهتر خبر داری که همیشه چه‌قدر دل‌نگران این صف و قیامت بودم به‌حدی که اصلا زندگی نکردم و شما شاهدی، یه ارفاق جُزمی به ما ............... و........خلاصه و ........... اینا؟
من گفته باشم قیامت شد و ما هیچی از این دنیا ندیدیم که در امتحاناتش شرکت کنیم..ها


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...