۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

خرید اینترنتی، تحویل در محل


بهم نخندین‌ها. دیگه نه من نه شماها
بسکه تنهایی کشیدم داشتم می‌مردم. همین‌طور در خماری تنهایی بین شاخه‌ها ول می‌زدم که این جبرئیل اینترنت جناب بلاگر یه هم اتاق تازه بهم داد
یکی چیه؟ چندتا.......چندتا؟ دروغگو سگه. نشمردمشون
خوبیش به اینه نه فکر غذا و آب عوض کردن دارن نه زحمت اضافی
خودشون همون کنارها ول می‌زنن. به‌جاش وقتی من صفحه رو باز می‌کنم چشمم به موجودات جانداری می‌خوره که باور می‌کنم زنده‌اند
خب حالا زنده یا مرده چه تفاوت داره. از جرم، حس تنهایی من کم می‌کنه و گولم که می‌ماله
باقیشم که حلاله
ببین چه خوشگلن
کاش این جبرئیل بلاگر می‌تونست یه عشق اینترنتی هم برام جور کنه
نهحقه و کلک باشه، نه بلا و آب زیرکاه، نه دو در باز و بپیچ و در رو
نه خانوم باز ، کلاهبردار
نه حقه‌باز، دغل
نه گرگ درنده باشه
یه چی باشه که نه بتونه آزارام بده و نه من بتونم حالش رو بگیرم
فکر کنم اگه در زندگیم کمتر حال این پسران حوا را گرفته بود، حالا این‌طور تنها نمونده بودم

1:55
بعد از یکربع برگشتم بگم:
جل‌الخالق
اینام لاس بازیو زیرگوش بخون دوست دارن
لطفا وقت شریفت را چند دقیقه به رفتار این ماهی‌ها بده
دنبال هم می‌رن
خیلی‌ کارهای دیگه که ماهی های زنده می‌کنن
غلط نکنم برنامه نویسش یک ماهی بوده
الله و اکبر همین روزاس من دو تا شاخ در بیارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...