۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

دردسرهای، زبانی


این بشر از ابتدای آفرینش هر چه کشیده از راه دهان بارش شده
عرض می‌کنم
یا بی‌موقع گفته یا بی‌موقع خورده و یا اصلا نباید می‌خورد و خورد. یا حداقل برازنده‌اش نبود که بخوره، اما خورد و باز هم خواهد خورد
چقدر ذهن شما منحرفه به‌خدا؟ عیبه بیا مثبت اندیش باش. مگه هر کی هر چی می‌خوره یه چیزه بده؟ منظور من سیب بی‌وقت ذهن بود که آدم گاز زد. یا می که از دهان وارد می‌شه و نوک وافوری که بر لب و دشنامی که از آن خارج می‌شه
همه از عملکردهای دهانی‌ست
حتا بیان صادقانه یا ریاکارنة عشق
و این شروع فاصله‌هاست
حال باز شما برو دنبال فکر بد
اینم یکی از اون مزاحمت‌های دهانی‌ست که درست باز و بسته نشه
ایجاد سوء تفاهم
و ما هر چه می‌کشیم از همین سوء تفاهم هاست و در نتیجه مثل همیشه تنهایی و تنهایی و تنه.........ا . اوه ه ه ه
این آه بود از نوع سرشار از تعجب. اما وقتی دهان خیلی به سبک آه باز نشه، میره تو مایه حیرت و او ه ه ه
تو داری برای یارو از زیبایی می‌گی، از زشتی، از دوری از نزدیکی اما یارو نمی‌شنوه باقی جمله چی بود
داره دنبال جواب اولین‌هایی که شنید و به اشتباه فهمید می‌گرده و با ارائه پاسخ گند عظیمی می‌زنه به تمام سعی و تلاش تو
خب فراموش نشه که ما فقط گوشی برای شنیدن خودمون داریم، ذهنی برای نگرانی از خود و قضاوت‌های سراسر گذشته
قدیمی و کهنه. از آدم‌های رفته یا مانده
کی قراره جاده رو پاک کنیم و در اکنون تصاویر زلالی را شاهد باشیم که تا دقایق پیش آن‌ها را تجربه نکرده بودیم؟
من می‌گم: آبی. آبی من متمایل به فیروزه‌ای‌ست. اندکی خیلی کم سبز سرد داره
تو می‌شنوی: آبی. آبی تو متمایل به آب دریاست و بیشتر رنگ سبز گرم در آن پیدا ست
ما حتا در اسامی هم اختلاف تصور یا نظر داریم
این مرد، این زن، برای اولین بار به زندگی من وارد می‌شه
برای اولین بار من خودم را در کنار او تجربه می‌کنم. شخصیت تازه‌ای که با او در خودم می‌بینم تازه و جدیده. تا پیش از این نبوده
چرا نباید از زبان خودش بشنوم؟
چرا باید با تجربه‌های قدیمی برابرش کنم؟
من تا پیش از این ، او را نه دیده و نه می‌شناختم
کاش این همه سوء تفاهم زیر سر زبان نبود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...