۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

اگه گفتی؟


یه خبرایی هست که ناخواسته بر طیف انریم اثر می‌ذاره و حالم رو به سمت تاریکی هول می‌ده
اثرات کیهانی، انسانی، دم، دستی، دور از دستی، خلاصه که این پیچ گیرندة من از بچگی هرز شده و همچنان ول بین زمین و آسمون مونده
خیلی طبیعی‌ست که یک در میون احوال غریب ناخوشی یا خوشی‌های البته کوتاه داشته باشم
حالا من می‌گم ، من. فردا برام دست نگیرید که من ریپ می‌زنم. دارم اخبار صبحگاهیم رو می‌دم. همگی تابع همین شرایطیم فقط یا بهش توجه نداریم و یا نمی‌دونیم
به هر حال که طیف ساکن بر احوالاتم بوی تعفن دارهو بیزارم می‌کنه. همیشه که نباید این‌جا براتون یه توپ دارم بخونم یا جوک بگم
آری طنز جوهرة خون من، اما من، خود، منم
این دوتا با هم کمی تفاوت دارن. پست بعدی رو لطفا نخونید که به جای دادگاه لاهه به این‌جا شکایت آوردم
ممکنه مواردی با هم مشترک داشته باشیم. اما جان مادراتون تخم سوء تفاهم نپاشید
من هنوز گمان می‌برم خل نشدم. حالا اگر شدم، بدم نیست. مطمئن بشم که شدم. می‌زنم دنده خل بازی. چه از امین آباد سر در بیارم چه یک آسایشگاه شیک خصوصی تفاوت چندانی نداره
چون اون موقع من فقط به یک درخت نیاز دارم که برم اون بالا بنشینم و بگم: به سال 1846 که ناپلئون فرمود: گلی پری جون، بله. دوستم داری، بله.............. این دیگه معرف حضور همگی هست اگه حال می‌کنی باقیش رو خودت بخون
والله آقا بد ریتمی نیت برای شروع جمعه
ها؟
خب نا جدی‌ها صفحه منو ببندن. شوخی بس می‌خوای بازی کنی، برو تو کوچه
دیگه از این‌جاش تلخ و جدی‌ست. ممکنه حال گرامت را بگیره
عجیبه نه؟ ما حتا در این شرایط هنوز دنبال نوشته‌های شیرینیم
کی کامش شیرینه الان که قلمش شیرین باشه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...