۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

به همه چیز فقط عادت کردیم




sheri 043.jpgمی‌گم: خوبی؟
ای بد نیستم
خب ایی بد نیستم یعنی چه؟
یا خوبی. بگو خوبم. متشکرم. بدی هم که بگو خوب نیستم
دیگا چه حاجت به غمیش و عشوه ... که ای بد نیستم
انرژی صوت این کد معروف می‌ره صاف در هستی می‌شینه
یعنی، تعریف من از جهان نکبتی‌ست ، بد
که الان تشریف‌شون رو بردن
ولی منتظرش هستم که برگرده.
واژه‌ی خوب، زیبا، مهر، ... از محاوره‌ها حذف شده
می‌خوای حال‌مون بهتر هم بشه؟
در پاسخ مهر چنان گنگ و مسخ نگاه می‌کنیم که رد نگاه همین بس که تو فکر کنی
چه آدم خری هستی و بی‌خودی از روزی زیبا می‌گی، آرزوهای نیک می‌:نی
شاید الکی خوشی؟
با تعاریف خودت تعریفم نکن
من هستم، این سهمیه‌ی من از هستی در این واحد زمانی است
و اجازه نمی دم کسی به هیچ شکل و روشی حالم رو بریزه توی پیت
هر کسی باید خودش روش شاد زیستن را پیدا کنه
بسته به تمایل و انتظارش نسبت به زندگی و جایگاه، انسان خدایی‌ش
همین



حالا چه‌طوری؟ 
خوبی؟ 
خوشی؟
این بهتر شد نه؟
عادت کردیم تلخی و سیاهی ببینیم، بسازیم، بشنویم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...