۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

یک سبد خاطره


خدا نکنه یه بخیل سروکله‌اش پیدا بشه و انواع انگل هم به همراهش
نمی‌دونم دوباره چی به سر بیدل آوردن که به کل سایت باز نمی‌شه
اما یکی از آلبوم‌هایی که اخیرا دانلود کردم و امروز فرصت مرورش را داشتم
آلبوم خاطره‌انگیز شادروان فریدون‌فرخزاد، همشهری گرام ما بود
که به وقتش کسی شعور درک این مرد وارسته را نداشت
کور شه هر کی پشت سرش حرف بزنه
البته در این محله
بیرون از محل هر کی هر چی دلش خواست بگه و به من مربوط نیست
سوای همشهری گری من کلی خاطره دارم از این قوم پدری
که تا دلت بخواد،  سبز و آبی،  خوشرنگ
پر از حرف‌های قشنگ
خوبیه این آلبوم به صحبت‌هایی‌ست که بین آهنگ‌ها هست
به من که خیلی حال داد از شما بی‌خبرم



لینک دانلود آلبوم  1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...