۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

مسمومیت با محبوب شب





خدا به دور
همه چیز زندگی من از حد و قاعده‌ی طبیعی به دوره 
از جمله خودم
دو روز گذشته برای مسمویت با عطر محبوب شب رو به موت سپری شد
باورت می‌شه؟
من که نه؟
از شما خبر ندارم. شنیده بودم عطر مریم می‌تونه باعث مرگ بشه
اما از عطر محبوب شب نه
همینه . هر چیز به حد و قاعده‌اش جواب می‌ده. حتا زیبایی
کی فکر می‌کرد کسی در عطر کیک زرد بتونه دچار مسمومیت با عطر گل بشه اونم در مرکز
این پایتخت کثیف
خب طبیعت مرسی که این تجربه را هم به من آموختی
می‌شه لطف کنی و کمی هم به سمت تجارب نیکو و پسندیده بری؟
اول‌ش فکر می‌کردم این فیلم دجال حالم را گرفته
خب کم موضوع برای شوک نداره
اما نه از زیبایی زیاده از حد به در شدم
حالا شما چه‌طورید؟ خوبید؟
من‌که هنوز سر درد و در حال عبور از مسمویتم
تو رو قرآن ، جان مادراتون شماها خوب، خوب، خوب باشید
خدایا شنیدی؟
لطفا جمیعا نگاه خیری به ما بنداز



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...