۱۳۸۵ مهر ۸, شنبه

اتوپیا

همه ما در زندگی از بچگی شروع کردیم به ساختن یک اتوپیا ، ما رشد کردیم و اتوپیا‌هم با ما رشد کرد . گاهی هم رشد نکرد و ساده و کودکاته موند
معمولا به جهت خلاف مسیر می‌ریم و از راه باز می‌مونیم
گاهی اراده محکمی ما رو به اون اتوپیا یا مدینه فاضله می‌چسبونه و در طی مسیر هدف مشخصه
بعضی‌هام اون رو قاب می‌کنند و همه‌جا با خود می‌برند ؛ فقط قاب می‌کنند . قدم بیشتری برای اون برنمی‌دارند
بعضی‌وقت‌ها هم بعد از رسیدن می‌فهمیم این همه سال به دنبال چیزی بودیم یا بارکش قاب‌عکسی بودیم که هیچ نفعی به زندگی ما نداده
خیلی‌ها به دنبالش کوچ کردند و بعضی هیچ‌کاری نکردند و هرگز هم نفهمیدند که ، هر انسانی اتوپیایی داره
این‌ها از همه خوشبخت‌ترند چون دنبال چیزی نمی‌گردند و هرآنچه را که لحظه حال می‌دهد ، پیشکشی است و به دیده منت دارند
بارها به نقطه‌ای رسیدم که مال من نبود و بیهوده انرژی تلف کردم
حالا منتظر به ماه خیره می‌شم و منتظر می‌مونم برای اون کسی که قراره زنگ اف ـ اف رو بزنه و بپرسه :ا
ا- ببخشید این بوی کیک از خونه شما میاد ؟

۱۰ نظر:

  1. man natoonestam be oon lahze fek konam....hamishe akharesh kharhammalish moonde baram:( ta alan in boode ...

    پاسخحذف
  2. اتوپیاهای کودکانه برای مردان و زنان امروز پابندی بیشتر نیست . اتوپیا در تفکر ما خاطره شده . مجموعه ای از کودکی و آرزوهای طلایی . من میگم خاطره رحم . امن ترین مسکنی که ما در همه عمر زمینی تجربه می کنیم . مدینه فاضله انسان دوران آرامش جنینی اوست

    پاسخحذف
  3. ding - ding
    khanum in buie keyk az khoune shoma miad ?

    پاسخحذف
  4. سلام عمو کوچیکه!!!
    خوشحال شدم از اومدنت....
    دلم نمیخواد راجع به هادی بحث کنم....قانونای خودمو دارم تو دلم....اما خب واسه اولاد شما هم خوبا رو ارزو میکنم...عین خودت...
    اما راجع به فارسی نوشتن عربی هم اوکی

    دیگه تکرار نمیشه....
    افتاب که هستم و ابدیده تر از همسنای ایرانیم اینو مطمئنم...
    فقط تا الان میدونی نداشتم واسه زمین زدن حریفم....همه یه دنیا رو روشن میکنم روز طلوعم...باش و ببین...

    پاسخحذف
  5. روز طلوعت تو را بر ظهر و درخشش پیروزی خواهم دید . برایت سبد سبد گل های شادی و پیروزی آرزو می کنم . بانوی آفتاب

    پاسخحذف
  6. kheyli mahi khale:-* mano hadi boosbaroon ke hich machbaroon ke hich baghalbaroonetam mikonim:)
    dooset daram:)

    پاسخحذف
  7. amoo koochike !golaye arezooye shoma ro ham mizaram too goldoone delam ke midoonam oonja hargez pajmorde nakhahand shod:) merci merci o bazam merci:)

    پاسخحذف
  8. khale banoo!!!
    kojaii to?
    man delam tang shode ?ya to kheyli vaghte nemiyay???
    delam shoor mizane haaaa...:(

    پاسخحذف
  9. سلام عزیز دلم امروز خیلی شلوغ بودم و کار هم داشتم خیلی وب‌گردی نکردم و به جاش به خودم قول دادم به جای شنبه از یکشنبه جدی کار کنم . تو چقدر مهربونی عزیز دل

    پاسخحذف
  10. آفتاب بانو با این همه تشبیحات زیبا و لطیف چرا کتاب درست نمی کنی ؟
    شما بسیار در وصل کردن حروف در ریتم و وزن استادی و هارمونی را می شناسی

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...