۱۳۸۵ مهر ۱, شنبه

آخ یکی از دل ما گفت


نقل از , سید محمد ابطحی ۳۱شهريور ۱۳۸۵ تهدید جدی وزارت ارشاد

آورده اند که یک نفر با پهلوان محل دعوایش شد. قیافه ای گرفت و خیلی مقتدرانه به طرف او رفت تا گلاویز شود. وقتی نزدیک شد دید اگر دست از پا خطا کند سوت شده و در چشم به هم زدنی باید خود را در جائی پیدا کند که عرب آن نی معروفش را می اندازد. برای آن که کم نیاورد گفت اگر همین امروز دست از رفتارهای نامناسب بر نداری، دید نمیتواند تهدیدی کند، بلافاصله گفت پس کی دست خواهی برداشت؟!
حالا شده قصه ی مجوز کتاب وبلاگ من با وزارت ارشاد. قبلاً ۲
جلد کتاب که شش ماهه ی اول و دوم نوشته های سایتم بود را با اسم های "برای دلم" و "بی نقاب" منتشر کردم
تیراژ کتاب ها سه هزار تا بود و در مقایسه با تیراژ خوانندگان سایت اصلاً قابل مقایسه نبود. جلد سوم آن را که در آن قرار بود مطالب سایتم تا روز انتخاب آقای احمدی نژاد منتشر شود را هم با نام "تا بعد" آماده کردیم و برای اخذ مجوز ماههاست که به ارشاد داده ایم، اما جوابی نمی دهند. از انتشارات چالش به عنوان ناشر کتاب هم که سرمایه گذاری کرده شرمنده ام
به همین دلیل من هم با قدرت تمام به وزارت ارشاد اخطار می کنم اگر تا پایان این هفته مجوز انتشار کتاب "تا بعد" من را ندهید، پس کی می دهید؟!

با تشکر از خرسند ازدرک حال فعلی من نسبت به این اداره از ما بهترون که این لینک رو داده

۴ نظر:

  1. از خانم آزاده هم که گه مرا مورد لطف و گه کنایه قرار می دهند بی نهایت متشکرم .
    از مباحثه دوستانه با شما هم بسیار لذت می برم . به شرط رعایت انصاف . هم دیگر را به چوب قضاوت ها نزنیم

    پاسخحذف
  2. ایشان هم که خود از ما بهترون هستند می نالند وای به تو بانو
    بیا و زندگیت را بکن و قید این شهرت را بزن

    پاسخحذف
  3. hey khale vel nakoniyaaaa....
    zendegi mikonim...fal migirim...ketab montasher mikonim.....o donbale eshgh migardim.....pas zendegi chiye????

    پاسخحذف
  4. mIgaM nakONE TO siNE koobiDIO NefRIN kArdi ?

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...