۱۳۸۵ شهریور ۲۴, جمعه

کلمه


فرمان نافذ خدا چون اراده خلقت چيزي كند به محض اينكه گويد موجود باش , موجود خواهد شد

انما امره اذا اراده شيئا" يقول له كن فيكون
می دونم اولین کسی که این هایی که می خوام بگم را می خونه خودشه
بهش میگم : شبت ستاره بارون
میگه : تو , نیز
حالا نه تنها این باشه , بیشتر تون این نقص فنی رو دارید . کلمات منفی راحت تر به زبان میاد تا مثبت! تا یک ساعت قبل داشت از مصیبت 11 سپتامبر می گفت
در دوهزار و شش سال بعد از میلاد , هنوز مردم متوجه تاثیر کلمات یا حتی افکارشون روی هم ومسیر خودشون نشده اند! الله و اکبر
حالا نقش تر از آزاده, من بود
قدیم تر کسی حالم رو می پرسید , تندی ابروها هشت می شد و با صدایی محزون: ای , < اینجا یک آه کوتاه > در ادامه : کم بد نیستیم
حالا تا ده دقیقه پیش صدای خنده ام تا اتاق بغلی می رفت بیایید خست نکنیم , با هستی وارد معامله بشیم . بدیم , بگیریم
چرا که نه؟
لبخند به هم , آرزوهای
صورتی طلایی , حنائی
آروزهای سبز
خنک
تازه
از جنس شبنم
باید انتخاب کنیم تیرگی یا روشنی ؟ من سوی روشنی رو می پسندم
ساده بگیم , ساده به هم نگاه کنیم و باور کنیم هم رو و دوستت دارم را دریغ نکنیم
هر چه به زبان میاری , انرژی اش وارد هستی و قصد خالق میشه و اون تجریه بعدی تو میشه
مواظب باشیم کلمات , زیرکانه اسیرمان نکنند
در آغاز کلمه بود
و کلمه
خدا بود
خدایا دل همه رو رنگین کمونی کن اما نرفتنی 

۴ نظر:

  1. harfe ghashangi zadi mesle hamishe....arezooye khoob kardan jaye niz goftan zamin ta asemoon asaresh fargh mikone behesh fek nakarde boodam
    amma vaghti ghashangi ro nemibinam chejoori arezooye ghashango beshnasam???

    پاسخحذف
  2. باهمه بي سر و سامانيم , باز به دنبال پريشانيم
    طاقت فرسودگيم هيچ نيست , در پي ويران شدني , آني ام
    آمده ام بلكه نگاهم كني , عاشق آن لحظه طوفانيم
    دلخوش گرماي كسي نيستم , آمده ام تا تو بسوزانيم
    آمده ام با عطش سالها , تا تو كمي عشق بنوشانيم

    پاسخحذف
  3. adama fekr mikonand age rahat began dooset daram . baiad kooli bedan ya montazeran kooli begirand . be har hal goftan in chiz ha dele o zabane pak mikhad . male har kasee nist

    پاسخحذف
  4. نه آدمها فکر می کنند چطور کولی بگیرند ؟
    جایی برای دوستت دارم ها نمی مونه
    وقتی هم میگن دوستت دارم که دارن گولت می مالن. آی گلی کجایی که امروز روز تو است نه من
    فکر کنم قیامت شده

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...