۱۳۸۵ مهر ۳, دوشنبه

آره کوچولو

دیدی به گربه که رو بدی سر دیزی سفره پهن می کنه؟
من اینجا حرف زیاد می زنم اما حرف مفت نمی زنم
من با همه راحتم چون خودم هست و می خوام مخاطبینم هم این آزادی را باور داشته باشند
ما حق داریم بدونه هیچ یک از کلیشه های کهنه و قراردادی عصر قاجار زندگی می کنیم . ما حق داریم آزادانه از احساسات پر افتخارمان حرف بزنیم
ما حق داریم زندگی کنیم
ما حق داریم خودمان باشیم . آمدیم که خود را تجربه کنیم نه دیگران
پس باید به خود احترام بگزاریم و شرمگین خویش نباشیم
وارد نت شدن فر هنگ نت رو هم لازم داره
این آقا کوچولو هم سن من را می دونه و هم من سن اون
وقتی می بینه من اینجا بی پروا از عشق یا بغل حرف می زنم معنیش اونی که تو فکر کردی نیست . فکر تو کثیف می بنه . فکرت رو بشور . انسان سرکوب شده , انسانی می شود عقده ای که هیچ کس را دوست نخواهد داشت جز خودش
؟که از من سراغ زن بیوه بگیره
یک بار میگم برای همیشه
البته اکثر شما سن و موقعیت من را می دانید برای تازه واردان نازنین و مهربان
با اینکه دو چیز رو هرگز نباید بپرسی
اول این که امام زمان که ظهور می کنه ؟
دوم سن خانم ها
در ضمن این لینک , پری هفت دریا وبلاگ دخترمه
اما من می تونم همسن مادر بعضی از شما و حتی تو پسرم باشم
نمی دونم شاید از خاصیت گرمای جنوب باشه جسارت


۱۱ نظر:

  1. ma agar adam budim har kesafati ruye saremun amro nahy nemikard . in net ham shode pore ashghal haee mesle in jeghele

    پاسخحذف
  2. salam nazanine mehraboone maham:):)
    khale !!az har jomeye to ye ghadam be jolo vardashtam o too har ghadam ye aalame az ghamate khamidam raast shod...
    shayad kheyli jasooor basham amma vaghti kesio doosesh daram yani tool keshide ke doosesh daram pas hamishe mimoone...
    khastame... kheyli...

    پاسخحذف
  3. axesho neshoonam bede barat jeresh bedamesh:p
    ishhhhh
    zahlammm
    mage na?

    پاسخحذف
  4. سلام بانوی شبزده
    دیدی هر چیزی را هر جایی نباید گفت ؟
    یادتان نرود که اینجا ایران است و جهان سومی بخصوص..........

    پاسخحذف
  5. سلام بانوی آفتاب
    این همه هیجان برای شما مناسب نیست . بهتراست اندکی آرامشت را حفظ کنی . برای حمایت ما هستیم شما . چند نفس عمیق بکش و درس هایت را بخوان که جمع شده .
    من فکر نمی کردم که در کار امور تجاری هم شما اشتغال داشته باشید .

    پاسخحذف
  6. بانو اینجا مردها کافی است کمی گوشه لبت زاویه دار شده باشد . می گویند دیدی به من خندید ؟ راه داد . تو که بیرون اخم می کنی از قرار اینجا هم باید بد اخم باشی

    پاسخحذف
  7. وای پناه می برم به خدا
    آزاده اون رگش زده بالا . خب از قرار دوباره زنده شدی و جون گرفتی
    حالا هر کی که عشقته ... بده . اما من میگم خونت رو کثیف نکن . از این بدترهاشم دیدم فقط گاهی تذکرش بد نیست
    زندگی جنگ است و دیگر هیچ نیست

    پاسخحذف
  8. نه بابا آیدیم رو بسته به ویروس نامرد . حالا من می خوام حرف بد و منفی نزنم . خدا کمکش کنه . خدا کمک همه مون کنه

    پاسخحذف
  9. mano bishtar :p begoo ammin:p ke partibazi beshe ye khorde:)

    پاسخحذف
  10. har ki hast kheili be shoure . goli khanum kheili ham pak o mehrabune kash madare man bud

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...