۱۳۸۵ مهر ۶, پنجشنبه

خیانت

حالا ما یک خالی برای خلق خدا بستیم ، شما جدی نگیریید که نه رسالتی دارم نه کتابی و نه کشکی نه ادعای شیخی نه باگوانی
عزیزی دردلی کرده که فکر کردم جواب رو اینجا بدم شاید بهتر باشه
عزیزم : عمل خیانات بالنفسه برای وجود یک زن جزو برنامه ریزی های ژنی نیست که نه جسم نه عقل و نه روح بتونه باهاش کنار بیاد
تو همیشه با خودت درگیر خواهی بود و هاله ات را آلوده انرژی بیگانه می ‌کنه که اگه مردت فقط کمی با هوش باشه حس یکی دیگرو روی تو می‌بینه
مگه ما مال مردها رو نمی‌فهمیم ؟ اغلب صداش درنمیاد
مذهبی نیستم که وارد شرعیات بشم . عقیده خودم رو میگم . خیانت از هر طرف کثیف و آلوده است . تو ببین چه حسی در مورد کاری که می کنی داری ؟
یا همسرت رو دوست داری ، که نداری وگرنه خیانت نمی‌کردی . حالا هم که نداری خب ولش کن تلاق بگیر چرا خودت رو درگیر عملی کردی که باطنت باهاش درگیره ؟
تو مادری از اونجا برمی‌گردی خونه‌ات ؛ با هاله‌ای تهی از انرژی خودت و وجدانی قلمبه . بچه ها و بعد همسرت که تو رو زن خودش می‌دونه و باور دارند
جنگ روانی از همین نقطه تو رو نابود می‌کنه احساس و جسمت بین دو نفر تقسیم میشه با دو شخصیت متفاوت . می‌تونی بگی از نظر روانی تو آدم سلامتی هستی ؟
عشق و زندگی زیباست ولی تو قبل از همسرت ، مرتکب گناه و خیانت نسبت به خودت شدی
انسان ، آدم یا کاری رو به تمام می کنه یا اصلا نمی‌کنه
اون مرد همه چیز رو می‌دونه و باز تو رو در آغوش می‌گیره و به اسم عشق ( شهوت ) از زندگی دورت کرده ، تو فکر می کنی واقعا عاشقته ؟
خیلی کثیفه مردی که از دیوار مردم بره بالا یا زنی که از خودش و شرفش مایه برای دزد خونه‌اش بذاره
اون بچه‌ها به تو میگن مامان ، یا اصلا نباش . یا همه‌اش باش . به بچه هات خیانت نکن و آلوده نبوسشون
ولی بیرون از اون خونه که باشی ، مثل همه ی زنها مادر مقدسی

۵ نظر:

  1. zani ia mard farghi nadare har do ba boye yeke dige bacheharo baghal mikonan . zanha vaght sex gerye mikonand vali bad ade mishe
    baraye mardha chon tabe shahvate sade tar ast .

    پاسخحذف
  2. عادی شدن خیانت خیلی خطرناکه . چون این هم دچار روزمرگی میشه و خانم یا آقا هم که آلوده شده پس بعدی و بعدی

    پاسخحذف
  3. khianate zan be mard az nader mavaredi ast ke sharmavar ast . shayad faghat 5 dar sade zanha tavane in kar ra dashte bashand . dar jaee ke dar mardha 80 darsad pishmiaiad

    پاسخحذف
  4. سلام خانم . نمیدانستم که بازی به اینجور چیزها کشیده میشه . البته من راجع بهحرفاتون خیلی فکر کردم اما مشکل آدمها رو فقط خودشون حس می کنن که در چه تنگنایی قرار گرفتند . در ضمن اونی که در کامنت بالا از قول من نوشته مال من نیست . حتما یکی دیگه همدرد من میاد اینجا خواسته از این موقعیت استفاده کنه . ایمیلم هم به شما فارسی ورد بود چطور می تونم ایجا فینگلیسی بنویسم ؟ به هر حال بابت معذرتخواهی تون هم خواهش می کنم . همه اینطور فکر می کنند . باید یکی جای من باشه تا بفهمه من چی میگم

    پاسخحذف
  5. سلام عزیزم نه بازی شد نه به جایی رسید . مردم نظراتشون رو گفتند . برای دوستان خارج از کشور باید جالب باشه . اینجا چی میگذره . شاید دیگه هوس نکنند دختر از اینجا ببرند .

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...