۱۳۸۵ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

سفر



بدون شرح
ما تفرشی ها اصولا عادت نداریم نه بشنویم
فعلا هیچی نمی گم ولی سرم شلوغه مراسم پوز زنونه و بکوب دارم خودم رو برای حضور در مراسم پوز در وکنون آماده می کنم
اما از اون جایی که آدم چهارتا دوست و رفیق مثل شما ها داشته باشه دیگه همه چیز کامله
از حالا گفته باشم
میرم یه سفر کوچولو 
یعنی کوچیک دیگه نمی دونم اندازه اش چقدر بشه
اما از اونجا که بهشت هم تنها نمیشه و خدا حوا را برای آدم ساخت و بی مایه فطیره معلومه زود برمی گردم . 
فقط دعا کنید کارم انجام بشه و اینا
قربونتون اونجا که من میرم کش لقمه هاش یک عمره نم کشیده
دوباره حرف در نیارید
کش لقمه اون هم پیتزا در به در
مبعث رسول سال دیگه

۷ نظر:

  1. koja dari miri?????
    nemigi koja miri?
    khale man degh mikonamaaaaa:(

    پاسخحذف
  2. سلام بانو
    من گمان نبرم پس از این همه سال هجر و فراق تحولی در سیستم خداوندی ایجاد شده باشه که ما مبعث آینده که هیچ
    شاید مبعث سال سه هزار هجری شما یکی به نظرت بشینه و ما رنگ این کش لقمه ها را ببینیم . اببته اگر سویی به چشمت مانده باشد برای انتخاب و دیدن

    پاسخحذف
  3. مسافر منم . شما کجا ؟
    اون هم تنها ؟
    من از حالا دلم گرفت .
    حاضرم شخصا مثل خدمه ای در رکاب باشم . من پنج سال منزوی شدم و در کوه زندگی کردم
    می دانی نهایت این نوع زندگی ما را سرشار از حسرت و عقده می کند ؟
    ما اگر به همزبان نیاز نداشتیم . خداوند جفت هامان را خلق نمی کرد

    پاسخحذف
  4. خواهش می کنم یا از اسپم درم بیار یا اددم را قبول کن .
    خب مجبور میشم اینجا بنویسم و شما هم که شاکی میشی و منو گذاشتی در اسپم

    پاسخحذف
  5. من نمی رفتم سفر تو فرستادی مرا

    گر به غربت من بمیرم آه من گیرد تو را

    خودت هم می دونی می شناسمت . فقط نمی دونی کی هستم . منم که می دونم کجا داری میری ؟
    قول میدم همسفر خوبی باشم . هر جا هم که خواستی میرم جایی گم و گور میشم خوبه ؟

    پاسخحذف
  6. تنها بودنت را با من قسمت کن ، که من نیز در تنهایی ام جایی برای تو خالی گذاشته ام ستاره شب ستاره ی شبهای تنهایی ام! رو شناییت را برای من نگه دار که با روشنی تو به راه خویش ادامه می دهم و بزرگی ات را باور کن که تنها بزرگی توست که وادارم کرده تکیه گاهم باشی ! و به یاد بیاور که کوچکترینی بود که بزرگی ات را باور کند و برایش بزرگترین باشی

    پاسخحذف
  7. شكسپير : اگر كسي را دوست داري رهايش كن اگر سوي تو برگشت از آن توست و اگر برنگشت از اول براي تو نبوده

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...