۱۳۸۵ شهریور ۲۲, چهارشنبه

جبرئیل قهر کرده


نمی دونم چه کسی به اینها گفته من قراره پیغمبری استخفراله اولیا الهی کسی باشم ؟
خدا رو چه دیدی شاید این ها روی پیشانیم چیزی دیدند که خودمان ندیدیم
بابام جان در کتاب هم فرموده اند : ا
ما انبیاء را از نوع خودتان انتخاب می کنیم که دردهای شما را بفهمند
خب حالا به فرض اینکه این توهمات درست باشه که البته , اخیرا شنیدم از باب این سیستم جدیدی که وارد بارگاه کبریایی شده کمی اوضاع بهم پاشیده است
جبرئیل و چند فرشته دیگر رفته اند قهر زیرا با آمدن این اینترنت
خدا که روزها بیکار نشسته و از طریق ایمیل راه به راه وحی می فرستد و همه وارد دارو دسته انبیاء شده اند
به گمانم این همان عصر آگاهی است که در انتظارش بودیم
حالا آفتاب پرست خوشگله , من چرا نباید کم بیارم
نه جبرئیل رو دیدم و نه حتی یک اس - ام - اس. ابلاغ رسالت گرفتم . تازه این اداره از ما بهترون هم که کتابم رو گرفته نمیده . نبی بی کتاب تا حالا دیدی ؟ استخفراله!
من همیشه هم میگم : این مهدی بیای طفلک اگر یک روز بیاد هم کسی باورش نمی کنه به جرم ادعای کذب سر از اوین در میاره
کاتبین وحی قهر کردند که چرا خدا اس - ام - اس بازی می کنه
حالا توی این اوضاع بلوشو انتظار معجزه از من داری قربونت برم ؟
این هم برای اینکه بدونی می تونم مودم رو تغییر بدم , این مهمه آزاده خانم . اگه بدونی از لج این توسری سر از کجا ها در آوردم ایمانت رو از دست نمیدی



۴ نظر:

  1. من حاضرم بی کتاب با شما بیعت کنم
    کی کجا چطوری ؟
    تا باشه نبی تو باشی چرا که نه ؟ خودت را دست کم نگیر

    پاسخحذف
  2. man faghat nemikham akhmaloo bbeinamet khale!!!! chon dooset daram....
    haminjoorish imane man dame partgahe....:(to ham age bekhay kam byari dige fekresho nemikonam chi mikhad beshe!!!!:(

    پاسخحذف
  3. mikhastam benevisaam NABINAMET
    ajab sootii ii shodaaa;;)bebakhshid khale...

    پاسخحذف
  4. تو رو خدا خبر این مراسم بیعت رو به من هم اعلام کنید که می خوام اولین مریدت باشم . مراد من

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...