۱۳۸۵ شهریور ۲۲, چهارشنبه

سپاس از سالی که رفت


خب از مایه ناسپاسی بیام بیرون و مراسم خودم را اجرا کنم
نیمه شبی مثل امشب بعد از زلزله ای بزرگ به دنیا اومدم . مامامم می گفت : از ترس تو یک ماه زود به دنیا اومدی بزرگتر که شدم روزی گفت : چه اشتباهی کردم من ! زلزله اون شب مال این بود که تو داشتی می اومدی

خداوندا از همه آنچه که طی این سال ها مرا ارزانی داشتی و نداشتی تو را شکر می کنم
از تک تک لحظات تجربه در زمین تو را سپاس دارم
از حمایتی که در لحظه به لحظه عمر دریغ نکرده ای , سپاس گذارم
از اینکه دو بار مرگ را نشانم دادی , تا قدر دم به دم عمر را بدانم تو را شاکرم
از هدایای بزرگی که به زندگی ام وارد کردی و شرهایی که مانع ورودشان به راهم شدی و من هرگز نفهمیدم سر به سجده می گذارم
روزی از تو جدا شدم که اراده تو بود
روزی هم به تو باز می گردم که باز اراده تو است
همیشه گفته ام که جز تو کسی را ندارم پس , همیشه تکیه گاهم باش , پدرم بودی و دیدم
زمینت را می بوسم که جز تو را سزای پرستش نیست
به خاطر مادر مهربانی که همه این سالها امنیت زندگانی ام بود ناتوان از گفتنم
به خاطر تک تک اعضای خانواده ام در هر لحظه که تنهای شان نگذاشتی
از تک تک تجاربی که در مسیر رشدم فراهم کردی متشکرم
خودت دانی که چنان زندگی کرده ام که هر لحظه بخواهی به سر خواهم آمد بی ترس و بیم
برای دیدن تولد امسال هم ممنونم خودت این سال را به خیر کن
و از همه دوستان خوبی که نمی گذارنداحساس بی کسی کنم

۳ نظر:

  1. تو واقعا آدم خوشبختی هستی که قدر داشته هات را میدانی . شاید تفاوت با دیگران از همین رو باشد ؟
    تو انسانی نیکویی که خدا حافظ تو است

    پاسخحذف
  2. didi khale!!!! migam bahat ebadat mikonam hey mikhay begi na....sakhte injoori doa kardan hatta vase khodaaa...mishe inja yad gereft....tavallode mahet mobarak bashe:-*o hameye doa hat ham ishalla ghabool...

    پاسخحذف
  3. vay khale ghati patiyam ...bebakhshid...gir kardam nemitoonam dar byam...gereh khordam badjoori seft...
    inja ham hatta nemidoonam chi minevisam
    amma khodet midooni kle hamishe mikham khoshhal bebinamet....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...