۱۳۸۵ شهریور ۱۹, یکشنبه

بستنی

نمي دونم خداوند به چند پيامبر و مسيح احتياج داره ؟
مگر من قراره چكاره بشم كه اين طور آزمون هاي دشوار در مسيرم قرار ميده ؟
حالا اگه نخوام مثل هيچ كسي ديگری باشم بايد كی روببينم ؟
تو دلت مي خواد بري بشيني در يكی از اين بستني فروشي ها كه از پشت ويترين بيرون دلت ميره
تا بخواهي برسي به درونش , رنگ و وارنگ بستني با طعم هاي مختلف مي بيني كه ذهنت مي تواند براي زماني درگير طعم هر يك از آنها بشه
پول كافي هم داري و وقت اضافه براي با دل سير يك بستني سير خوردن, اما من در يك كتاب خطي قديمي خوندم كه : اگر
كسي زماني كه قمر از عقرب مي گذره و زهره به خانه بهرام میرسه
و تو در بيابان لنگ كفش گم كرده باشي .............لاب لاب لاب
خوردن بستني شاه توتي , تو باعث سكته ي ناقص خواهد شد و تو كه از مسير كواكب بي اطلاعي , بايد هميشه طعم بستني را براي خودت تجسم كني
ممكن است , كمي شيرين , كمي قهوه مقداري هم وانيل و اندكي پسته با اسانس نسكافه از و کمی هم سس کچاپ باشه
چه آش شله قلمكاري از آب در مياد ؟
حالا اين حكايت من است و اين
عشق
که فقط از پشت شیشه نگاه من کنم
به قول گلی : تارشم اصنم نباهاس امتحانش کرد چون ممکنه وسطش یه بمب ساعتی باشه خانوم . این و اگه بیذاری کیمیان می گفت که خودم گفتم که لال از دنیا نرفته باشم
ماییم و ایی وصف العشق . حالا اگه ایی خانومه یه کاری نکرد ایی کیمیان منم بکنه تو قوطی
بذار پشت شيشه هاي تجسم عشق , گذران عمر كنیم خدا رو چه دیدی شاید خبری شد
من که بستنی سنتی اکبر مشتی رو ترجیح میدم پر از تکه های خامه ای


 

۲ نظر:

  1. بالاخره خوردن هر طعمی لطف خودش را دارد
    آنچه را که تاکنون چشیدی , چشیده ای دیگر چه نیازی به طعم های قدیمی
    بگذار طعمی جدید زندگی تو را دگرگون کند
    خسته نشدی از تکرار خطا و اشتباه ؟ باز پشت شیشه دنبال همان ها می گردید ؟

    پاسخحذف
  2. delam khast..az oon tikke khameyiha .... az oona hatta az poshte shishe ham nemishe did khale....baadesham! shayadam oon bombe vasate rah nabashe hamishe hm elzaman naboode...

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...