۱۳۸۵ مهر ۶, پنجشنبه

خائن یا خادم؟



بابا چیه گندش رو درآوردید؟؟!!!ا
شوهرها رو دوست ندارید ، نمونید خیانت کنید
لطفا خواهش می‌کنم , تلاق بگیرید
گناه همه گردن من
این خودخواهیه
حالا من یه چیزی میگم . ولی فکر نکنید از این خبرهاست ! از این عشق تا اون عشق یک پاپ اعظم توی گور می‌کنم
تامین ‌و امكانات ، سقف و امنيت مال آقاي شوهر و هم حال و هول هم
دیگری؟
به ما میگن زن نه مرد
مردها می تونن در آن واحد چند زن متفاوت رو به دلایل شخصی خودشون واقعا دوست داشته باشن! باور كن من از دهن خيلي ها شنيدم
ما نمی‌تونیم . چون ذات زن یکه شناسه
نمی تونه خودش رو را براه دست چند نفر بده . زن شوهرداري
كه معشوقه داره را بهش چي ميگن ؟
مگه میشه بوی دو تن . دو تا بدن متفاوت . 

دو سکس متفاوت ..............رو همزمان تجربه کرد و دروغ های بزرگ نگفت ؟
روانت متلاشی میشه اگه نشد بدون کارت از این حرف‌ها گذشته
فقط به آینه نگاه نکن که روحت تاول می‌زنه

خیانت بزرگترین دروغی است که انسان به خودش گفت



 

۶ نظر:

  1. tahammole oon taval ro nadashtam.....
    vase hamine ke alan injaaam!

    پاسخحذف
  2. khianat kardan amale kasifie . vali ma nemidunim adamha dara che sharaiete gharar migirand . be har hal avalesh bayad moshkel bude bashe va hata akharesh vagar na be shoma nemigoft
    man mokhalefam ta vaghti nakardam

    پاسخحذف
  3. عزیزم من راه کاری برای تو ندارم . من وقتی نتونستم ول کردم حتی کس دیگری هم تا مدت ها در سر نداشتم . ولی نموندم که گند بزنم به خودم و آبرو و بچه هام مردم که اصلا قابل این حرف ها نبود
    حالا به نظرم بهتره برای خلاصی از تاول یک کار جدی بکنی . با یک مشاور صحبت کن . ریشه یابی کن ولی خودت رو خلاص کن . بیشتر از این نمی دونم . یا این وری یا اون وری

    پاسخحذف
  4. من راجع به این موضوع نظر نمیدم . شرایط بسیار متفاوت است و نمیشود گفت که چطور باید چه می کرد ؟

    پاسخحذف
  5. in aks kami barazandeie inja nist

    پاسخحذف
  6. شرمنده که گاه صور قبیحه استفاده می کنم . اما اگر طبیعی نگاهش کنی آزار دهنده نیست . خودمون رو گول میزنیم یا همدیگرو ؟
    طبیعت از هر نوع می تونه بامزه و زیبا تصویر بشه

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...