۱۳۸۵ مهر ۶, پنجشنبه

ساعت زنگ زده


ساعت زنگ زده ,
ديگه زنگ نمي‌زنه چون زنگ‌هاش رو زده
مي‌دوني ساعت چنده ؟
چيه خب مي‌خوام بدونم , يعني ميگي سردر نياريم ؟
البته ساعت همه جور داريم ساعت خوابيده , نخوابيده
شماته‌اي , ديجيتالي . ساعت انتظار , ساعت قرار ؟
ساعت فرار،
ساعت آهستگي
ساعت سرعت
اما نه منظورم هيچ‌كدوم از اينها نبود منظور ساعت چنده بوده
اينجا نوشته سه و پنجاه و سه دقيقه بامداد
يك‌سري رفتم تو رختخواب هر چي سوره آيه بلد بودم هر چي يوگا و مديتيشن كه به يادم اومد كردم اما باز
خوابم نبرد و برگشتم بنويسم
كم غر بزنيد ببين ساعت چنده ؟
شما خوابيد ولي من حتي براي خوابيدن هم بهونه‌اي ندارم
آخه اينم شد زندگي ؟


۳ نظر:

  1. salam khaleye khasteye man.....
    to ke aadat kardi be nakhabidan....
    amma man khoob mifahmam ini ke gofti yani chi....
    ishalla alan ke ino mikhooni hesabi khabide bashi...

    پاسخحذف
  2. بمیرم برای این تنهایی و بی همزبونیت . ولی پررو و مغروری . آدم مغرور همیشه تنهاست . نترس من هم مثل شما هستم و این بیماری را خوب می شناسم . اما باید کاری کرد که عمر میرود

    پاسخحذف
  3. in shabha ra az dast nadahim ke ayame nozule ghoran ast o rahmate elahee

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...