۱۳۸۵ مهر ۴, سه‌شنبه

مناجات ما


خود تلخش می خونه و می دونه من چی میگم
بیشتر از اون من از یک چیزه دیگه حالش رو بردم . از خودم
الان که می نویسم نیشم باز و خیلی خوشحالم از این که دیدم , هنوز آدمم
به همه اعتماد دارم و همه رو مثل خودم می بینم
همه رو دوست و باور دارم
هرگز فکر نمی کنم آسیبی در کائنات برای من باشه که هر چه هست خیر است و حتی نسبت به تو که خیلی تلخی چون من شیرینم و فقط شیرینی می گیرم
این برای من یک آزمون بود , ما هر لحظه در حال آزمونیم , باید هوشیار بود !
این هم آزمون من بود و برام از خود داستان با ارزش تر شد . خیلی مهمه آدم بودن باور کن
مومن کسی است که انسان است
من کودک مومنی هستم که هنوز آبی دریا و معجزه سیندرلا را باور دارد . این یعنی گذشته بر آسمان من نقشی نکشیده و همچنان صاف است و من 
هنوز چشم به انتظار بازگشت بادکنک صورتی ایستاده ام 

۵ نظر:

  1. khoobe khoda ro shokr!!!
    ba man vaysa ke ghoroobo bebinimo az shabesh o setarehash o nasime khonakesh nafas begirim....

    پاسخحذف
  2. دیگه نمیگم تو بیا راست گفتی . میام با هم پای برهنه با لباس های چیت گلدار روی چمن های خیس بخوابیم . زیر فواره وایستیم و خیس شیم . بعدش بریم تاب باز . من از افتادن می ترسم خواستی تو سرسره بازی هم بکن ولی دست همو ول نکنیم گم بشیم

    پاسخحذف
  3. in ki bood????
    khale bood ya khahar zade goli?:p:p:p
    donya ro mishkoonim o mirim too kahkeshoooonaaaa mage na?!!!!

    پاسخحذف
  4. kIiyA HaR VaGHT khAsti in KararO BoKONI KHaBAR bede biam azAT ax tAriKHi begirAm ke to ham BaZi bAlAdi haM KHande

    پاسخحذف
  5. بعد هم عکس و پوستر کنی همه جا ؟
    نه تو هم دهنت زیاد لقه هم امین نیستی . عکس خواستیم خدانگهداره گوشی های این دوره بالاخره یک غریبه پیدا میشه که بگیره

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...