۱۳۸۵ مهر ۷, جمعه

پدر مجرد


بچه پروها
هر چی بهشون هیچی نمی‌گییم باز از رو نمیرن

از قدیم گفتن:ا
آدم باید خودش عاقل باشه
مگه هر آدمی اسمش پدر یا مادر شد دیگه باید بره بخوابه توی گور و شما بچه فسقل ها آدمید و اون دل نداره ؟
من اصلا نفهمیدم کی مامان بچه‌ام شدم به خودم اومدم دیدم همسن نصف شما‌م و بیوه
یاد بگیر درس اول :ا
روح سن نداره
جسم بزرگ میشه ولی روح در سن کمال می مونه یعنی ، سی‌و‌سه
با ، پدرش از عصر اینجا بود
یک دختر هیجده ساله با یک بابای توپ و هنرمند و خلاصه حسابی ویترینی
البته به چشم من مربوط نیست چون ، با زن سابقش هم دوستم
وقتی رفتن حس می‌کردم شصت سالمه
از اول که اومد تا این بابای بدبخت خواست حرف بزنه
پرید و زد تو ذوقش که این حرف ها از تو گذشته و دیگه پیر شدی
شب بود دیگه که تحملم رو از دست دادم و گفتم : تو اگه دختر من بودی الان فسیل شده بودم بسکه روحیه خراب کنی
نتیجه می‌گیریم این بدبخت باتو تازه چقدر خوب ‌هم مونده ! آقا چهل و شش ساله
آدم‌های مجرد دیرتر از متاهلین شکسته میشن . به خودشون می رسند و چشم انتظارند و به قول نازنینی پشت ویترین
ولی ما به شماها به چشم فنچ نگاه می‌کنیم
شما فعلا تصمیم کبری و حسنک کجایی حفظ کن
این همون‌قدر که تو نیاز داری و شاید هم بیشتر ، نیاز داره ؛
این می‌دونه چی‌میخواد و چکار داره؟
بلده خرس کجا تخم میذاره
یا ناپلئونی بهتراز دانمارکی است

۹ نظر:

  1. kollan be ghole maroof ( oladokom va amvalokom adovvon lakom)
    :p

    پاسخحذف
  2. سلام بانو . حتم داشتم صبح بخیرت برای من نیست و اونجا سکوت کردی.ولی از این فنچ ها گفتی .
    اگر عقلشون اندازه این حرف ها بود که بچه نمی شدن .
    سلام بانوی آفتاب عربی را اینطوری ننویس لطفا . مردم را منفعل می کند

    پاسخحذف
  3. آفتاب بانو عربی را اینطوری ننویس لطفا . مردم را منفعل می کند . هنوز اولاد نداری تا بدانی چگونه دشمنی است این اولاد که از درون و ریشه انسان را می خشکاند

    پاسخحذف
  4. ey amoo koochikeye mosafer.... raje be arabi ro injoori naneveshtan bayad begam chashm....amma nafahmidam mardom monfael mishan yani chi...baram tozih bede...

    پاسخحذف
  5. amoo mosafer!!!bazam nadooneste ye chizi gofti....tamame zendegim too in 5 saaal too jahate oon oladi ke to migi nadaramo nemidoonam rah rafte o majboor shodam be in rooz beresam...nemigam hamash be khatere oon amma kheyli sahim boode....
    esmesh hadi...o axesham too blog chan ta post paiintar hast...mitooni beri bebini....

    پاسخحذف
  6. من که میگم تو نه به رایت و نه به هیچ افزودنی احتیاج نداری و از جمله پسرهای همه چی تمومی . تو فقط خیلی رمانتیک و حساسی و با دخترای زرنگ این دوره کمی فاصله داری . به هر حال منفی نه بگو نه فکر کن و نه باور داشته باش . من از سن شماها هم که بودم این حس رو داشتم چون خودم رو خیلی بزرگ باور داشتم . اما هر چی سن من رفت بالا همچنان بزرگ موندم و شما ها آب رفتید . حالا تازه سی ساله که شدی از جوونی در میای میشی کمی بزرگ

    پاسخحذف
  7. منظورم این است که دچار بلا تکلیفی می شوند . چون درست خوانده نمی شود . فارسی گیلیس به حد کافی دشوار هست وای به عربی آن .

    پاسخحذف
  8. اوه یعنی من خراب کردم بد جور هم خراب درسته آفتاب بانو ؟
    من هم یک دختر و پسر دارم که البته از هادی خیلی بزرگتر و دور از من زندگی می کنند . اولاد آدم را پیر می کند و نمی تواند خود مونس شب های تنهایی ما باشند

    پاسخحذف
  9. همه این ذشواری ها و انتخاب هاست که رودخانه را سهمگین در مسیر می راند . فولاد که چنین آب دیده شد
    گمان نمی کنم در بد نقطه ایستاده باشی
    آفتاب باش و بدرخش

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...